طبق گفته برادر مقتوله ؛

بزرگترین آرزوی همسر نجفی قبل از کشته شدن چه بود ؟ / مشخص شدن میزان دارایی های شخصی میترا استاد

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۲:۰۳
کد خبر: ۸۷۴۱۸۰
بزرگترین آرزوی همسر نجفی قبل از کشته شدن چه بود ؟ / مشخص شدن میزان دارایی های شخصی میترا استاد
مسعود استاد -برادر میترا استاد- گفت : خواهرم هیچ سرمایه ای نداشت و هیچ سرمایه ای از او باقی نمانده است . هر چه از منفعت طلبی میترا گفته می شود حقیقت ندارد .

به گزارش خبرنگار برنا ؛  میترا استاد همسر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران و وزیر آموزش و پرورش اسبق کشور هفتم خردادماه در حمام خانه خود در منطقه سعادت آباد تهران با شلیک گلوله کشته شد .

محمد علی نجفی ساعاتی پس از این جنایت با معرفی خود به پلیس آگاهی تهران به قتل همسرش اعتراف کرد .

نجفی در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که این قتل در پی اختلافات شدید خانوادگی رخ داده است و به ارتباطات کاری خاص مقتوله اشاره داشت .

نجفی حتی تاکید داشت که پیش از این درگیری خونین چندین مرتبه به میترا استاد پیشنهاد جدایی و طلاق با پرداخت تمام حق و حقوق را داده است ولی مقتوله عنوان کرده که حاضر به جدایی نیست . نجفی در دومین جلسه دادگاه بیان داشت :"هرمرتبه به میترا استاد می گفتم  جدا شویم ؛ تاکید داشتن که من شما را دوست دارم و جدا نمی شوم ..."

با انتشار اخبار این پرونده و بیان روحیات و فضای کاری مقتوله ؛‌تصورهای  مختلفی از شخصیت و اهداف میترا استاد در زندگی برای مخاطب از نوع برخورد او با خانواده ؛ میزان منفعت طلبی ؛ دارایی ها... شکل گرفته است. اما خانواده او در خصوص آرزوها و میزان دارایی مقتوله چه می دانند ؟

مسعود استاد برادر میترا استاد امروز قبل از شروع جلسه سوم دادرسی برروی این پرونده جنایی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اینکه بزرگترین و مهمترین آرزوی خواهرتان پیش از این قتل در  زندگی چه بود گفت : بزرگترین آرزوی میترا موفقیت مهیار (پسرش) بود و همیشه می گفت :"دلم می خواهد مهیار را در بهترین دانشگاه و بر مطرح ترین صندلی های مدیریتی کشور ببینم و هرروز موفق تر شود و همیشه تاکید داشت که مهیار خوب درست بخواند تا بتواند مسیر بهتری برای پیشرفت خود ایجاد کند ."

مسعود استاد در مورد میزان دارایی هایی شخصی میترا استاد گفت: خواهرم هیچ سرمایه ای نداشت و هیچ سرمایه ای از او باقی نمانده است . هر چه از منفعت طلبی میترا گفته می شود حقیقت ندارد . دوست داشت پیشرفت کند و موفق باشد ولی سرمایه ای از وی باقی نمانده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز