دما هوا کاهش می یابد

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۱:۱۳
کد خبر: ۸۷۴۷۶۶
دما هوا کاهش می یابد
کارشناس سازمان هواشناسی از سالم بودن کیفیت هوا در تهران و کلانشهر‌ها خبر داد و گفت: تداوم کاهش دما در روز‌های آتی پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور، گفت: تداوم کاهش دما در اکثر مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ۳ روز آینده در مناطق جنوب فارس، جنوب و جنوب غرب کرمان و همچنین برخی مناطق هرمزگان به ویژه شمال، جنوب سیستان و بلوچستان، رشد ابر همرفتی و طوفان تندری همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای برخی استان‌های دیگر از جمله سمنان، اصفهان و یزد نیز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده که منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد، تصریح کرد: در مناطق مرکزی کشور از جمله استان‌های اصفهان، مرکزی و قم گردو خاک محلی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب در دامنه‌های البزر مرکزی و شرقی همچون استان‌های سمنان، گلستان، تهران و البرز رشد ابر‌های هم رفتی را خواهیم داشت که پیامد آن رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی در این مناطق خواهد بود.

رفیعی گفت: از امروز تا پایان هفته در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سایر مناطق کشور جو آرام خواهد بود، گفت: در سه روز آینده دریای عمان مواج پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین از سالم بودن وضعیت هوا در تهران و کلانشهر‌ها خبر داد و افزود: تهران امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد داشت و حداکثر دما ۳۹ درجه و حداقل دمای صبح هم ۳۰ درجه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز