رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای جهانی مطرح کرد؛

مردم در انتظار خدمت المپیادی‌ها به این مرزوبوم هستند

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۶:۰۲
کد خبر: ۸۷۵۴۵۵
مردم در انتظار خدمت المپیادی‌ها به این مرزوبوم هستند
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای جهانی خطاب به دانش آموزان المپیادی گفت: حضور در مجامع جهانی بسیار با اهمیت است اما نباید فراموش کنید که ریشه در همین خاک ‌دارید و یادتان باشد چشم‌های زیادی می‌خواهند شما را در ایران ببیند و دست‌های زیادی منتظر خدمات شما در کشورمان هستند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فاطمه مهاجرانی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای جهانی که در باشگاه دانش‌پژوهان جوان برگزار شد، اظهارکرد: سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در اقدامی کم‌سابقه خواستند در اولین فرصت با دانش آموزان مدال‌آور دیدار داشته باشند درصورتی‌که دانش آموزان امروز وارد کشور شدند.

وی افزود: هدف از این گردهمایی درگام اول قدردانی و تجلیل از شما مدال‌آوران است که در مسیر اعتلای نام ایران گام برداشتید و قدردان شما هستیم که در مسیر سخت آمادگی المپیاد، تلاش و پشتکار داشتید.

مهاجرانی بابیان اینکه دانش آموزان در دوره آمادگی المپیاد در فصل تابستان در یک دوره ۴٠روزه و دوره هفت ماه از خانواده دور هستند، گفت: جامعه و اقتصاد امروز به کمک علم ساخته می‌شود و المپیاد به‌عنوان یک وسیله است که با آن عمق دانش و علم شناخته می‌شود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان خاطرنشان کرد: بیش از ١١٠کشور المپیادها را به رسمیت شناختند و بیش از٩٠ درصد کشورها در المپیادها شر کت می‌کنند چراکه المپیادها ابزار گسترش دانش و دیپلماسی هستند و شما سفیر کشور می‌شوید.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید بر حضور نسل جوان کشور دارند، تصریح کرد: المپیاد علمی از دستاوردهای پربرکت انقلاب است که برای اولین بار در سال١٣۶۶در المپیاد جهانی شرکت کردیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان بابیان اینکه از سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش دو درخواست داریم، اظهارکرد: از شما می‌خواهیم تا دیدار مدال‌آوران شش سال گذشته را با رئیس‌جمهور داشته باشیم و همچنین دانش آموزان رشته فیزیک که به دلیل میزبانی رژیم غاصب اسرائیل در المپیاد فیزیک شرکت نکردند از امتیاز مدال طلای المپیاد جهانی بهره ببرند.

مهاجرانی بابیان اینکه دانش آموزان تا پایان سال ٩٧موفق به کسب٧١٢مدال طلا و نقره، ٧٣٧ سایر مدال‌ها و دیپلم افتخار و ۶هزار مدال کشوری شده‌اند، گفت: حضور در مجامع جهانی بسیار با اهمیت است اما نباید فراموش کنید که ریشه در همین خاک‌دارید و یادتان باشد چشم‌های زیادی می‌خواهند شمارا در ایران ببیند و دست‌های زیادی اینجا منتظر خدمات شما در کشورمان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز