معاون منابع انسانی شهرداری تهران عنوان کرد:

بیش از ۶ هزار نفر از کارمندان شهرداری در انتخابات شورایاری‌ها نقش دارند/ ۶۰ هزار نفر ساعت برای انتخابات شورایاری‌ها آموزش دیدند

۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۱:۴۳
کد خبر: ۸۷۶۳۰۴
بیش از ۶ هزار نفر از کارمندان شهرداری در انتخابات شورایاری‌ها نقش دارند/ ۶۰ هزار نفر ساعت برای انتخابات شورایاری‌ها آموزش دیدند
ابراهیم شعر با حضور در جمع خبرنگاران وی با اشاره به نقش معاونت منابع انسانی در انتخابات شورایاری‌ها حضور فعالانه کارمندان شهرداری در این انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا ؛ ابراهیم شیخ؛ معاون منابع انسانی شهرداری تهران ضمن بازدید از ستاد مرکزی انتخابات شورایاری‌ها در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خوشبختانه مشارکت بالایی وجود دارد و شاهد حضور پر تعداد همکارانمان هستیم. ازین رو  بیش از ۶ هزار نفر از ماموران شهرداری تهران در برگزاری این انتخابات نقش دارند.

 وی اضافه کرد: انتخابات حاضر نشان می دهد سرمایه سازمانی شهرداری تهران  وجود دارد و برای رویدادهای بزرگ آمادگی کافی داریم تا در چنین فضاهایی با این وسعت بزرگ و بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت برنامه های این چنینی را اجرا کنند.

 شیخ بیان کرد: طی یک ماه گذشته همکارانمان را آماده کردیم و بیش از ۶۰ هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند و امروز با آمادگی بسیار خوبی در حال برگزاری انتخابات شورایاری‌ها هستیم.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: همه هم وطنان و شهروندان به سرعت رای دهی اشاره می‌کنند و حتی برخی گفته اند اولین انتخاباتی بوده است که در کسری از دقیقه داوطلبان را انتخاب کرده‌ایم و آن را به اتمام رسانده ایم چرا که این انتخابات الکترونیکی است و فکر می‌کنم در شرایطی سختی از نظر اقتصادی و بین المللی قرار گرفته‌ایم این مشارکت می‌تواند از سرمایه اجتماعی بزرگی حکایت داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتخابات شورایاری‌ها سبب شد تا پیام جدیدی به دشمنان ما بدهند که ما توانمندی زیادی داریم.

 معاون شهردار تهران در خصوص پیام انتخابات گفت: اگر بتوانیم روابط سالم را در کشور ایجاد کنیم تمایل جدی وجود دارد که در تعیین سرنوشت سهم داشته باشیم و فرصتی است که مردم سالاری را به سطوح پایین جامعه گسترش دهیم.

شیخ گفت: خوشحال هستم به عنوان کارشناس منابع انسانی وقتی در محلات تهران رفتم، مشخص شد سطح آموزش و تحصیلکردگان ما آنقدر بالا رفته است که حتی در محلات ما هم افراد فرهیخته هستند که دکترا و عالی‌ترین سطوح تحصیلات دارتد و فکر می‌کنم اگر سرمایه اجتماعی ما رشد کرده است وظیفه ما است تا  این فعالیت‌ها را به خود مردم محول و تفویض کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز