منطقه ۳ کمترین میزان مشارکت را داشته است/ تا کنون مسئله به نام ضعف در سیستم و کم بودن صندوق ها گزارش نشده است

۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۳:۲۴
کد خبر: ۸۷۶۳۶۰
منطقه ۳ کمترین میزان مشارکت را داشته است/ تا کنون مسئله به نام ضعف در سیستم و کم بودن صندوق ها گزارش نشده است
نشست خبری ستاد انتخابات پنجمین دوره انجمن‌های شورایاری محلات شهر تهران عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ نشست خبری ستاد انتخابات پنجمین دوره انتخابات ی شورایاری محلات شهر تهران با حضور محمدرضا جوادی یگانه ؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سید آرش حسینی میلانی؛ رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها و غلامحسین محمدی؛ مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران و رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد انتخابات شورایاری‌ها برگزار شد.

محمدی در ابتدا این نشست عنوان کرد : با توجه به اینکه تا ساعت ۴ عصر امروز، به طور  قانونی انتخابات برگزار شد با درخواست هیئت اجرابی و تایید هیات نظارت انتخابات تا ساعت ۱۸ تمدید شد.

در ادامه جوادی یگانه در رابطه با نتایج اولیه انتخابات عنوان کرد: از مردم تهران تشکر می کنند که با حضور گسترده شان به سیستم مدیریت شهری اعتماد کردند.

وی افزود: حدود ۳۸۰ هزار نفر تعداد مشارکت کنندگان است. بر اساس آمار شهرداران مناطق در همه شعب نیاز به تمدید انتخابات بود.

 معاون شهردار تهران افزود:  احتمال تمدید یک مرحله دیگر یعنی تا ساعت ۲۰ وجود دارد.

جوادی یگانه تاکید کرد: بر اساس تجربه من در امروز کمترین میزان مشارکت در منطقه ۳ است که به موفقیت شهرداری اهمیت دارد. در محلاتی که میزان کم ثبت نام کنندگان کاندیداها را داشته ، کمترین مشارکت را دارد و مردم هوشمندانه رفتار می کنند.

جوادی یگانه گفت : تا کنون مسئله به نام ضعف در سیستم و کم بودن صندوق ها گزارش نشده است

در ادامه سید آرش حسینی میلانی نیز در این نشست گفت: میزان مشارکت از لحاظ زمانی بسیار خوب بوده است و از ۳۸۰ هزار نفر بوده که ۶۵ درصد مردان و ۳۵ درصد بانوان میزان مشارکت کنندگان را تشکیل می دهد.

وی تاکید کرد: منطقه ۴ با ۳۸ هزار نفر بیشترین میزان رای دهندگان را دارند و منطقه ۵ با ۳۰ هزار نفر رتبه دوم را دارد و رتبه سوم را به منطقه ۱۵ با حدود ۲۹ هزار نفر اختصاص  که به لحاظ میزان مشارکت نسبت به جمعیت،  منطقه ۱۹ رتبه اول، منطقه ۱۲ رتبه دوم و منطقه ۱۸ رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

نایب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تأکید کرد : امیدوارم روند رای گیری با نظم و ترتیب ادامه پیدا کند.

وی در رابطه با تخلفات موجود در انتخابات شورایاری ها افزود: گزارش تخلفات باید حقوقی باشد تا به آن رسیدگی شود . در چند نقطه برخی تخلفات  گزارش شده و طبق روال معمول انتخابات کنترل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز