سخنگوی شورای شهر در نشست خبری مطرح کرد:

تشکر از دولت برای کمک جهت عبور از تنگناهای انتخابات شورایاری/ منطقه ۴، منطقه ۱۵ و منطقه ۵ بیشترین میزان مشارکت

۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۹:۱۷
کد خبر: ۸۷۶۴۱۶
تشکر از دولت برای کمک جهت عبور از تنگناهای انتخابات شورایاری/ منطقه ۴، منطقه ۱۵ و منطقه ۵ بیشترین میزان مشارکت
علی اعطا با حضور در جمع خبرنگاران و برگزاری نشست خبری در ستاد انتخابات پنجمین دوره انجمن‌های شورایاری محلات شهر تهران از همه دست‌اندرکاران تشکر کرد و ۵ منطقه برتر از نظر میزان مشارکت با اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا ؛ علی اعطا؛  سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به میزان مشارکت شهروندان در انتخابات شورایاری‌ها گفت : در رابطه با میزان مشارکت میتوان به تعداد  ۵۰۹ هزار و ۱۰۸ نفر از شرکت کنندگان اشاره کرد که این اعداد نشان دهنده مشارکتی است که تا حد زیادی انتظارات را برآورده کرده است و باعث می شود که ما هم از شهرداری و همکاران ما در شهرداری که هیات اجرایی و بخش اجرایی انتخابات بودند  نقش موثری را بر عهده داشتند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین از رسانه‌ها که در این مدت پا به پای مدیریت شهری آمدند و فعالیت جدی داشتند تا این اطلاعیه رسانی به خوبی صورت بگیرد تشکر می‌کنم. مخاطبان اصلی ما شهروندان تهران بودند و بیش از هر کسی باید از شهروندان تشکر کنیم تا ایده توسعه مشارکت در حوزه مدیریت شهری در مقیاس محلات حضور پیدا کردن و تداوم این مسیر را کمک کردند.

اعطا تاکید کرد: همچنین به نمایندگی از مدیریت شهری بخش نظارتی و قانونگذار مدیریت شهری از هیئت محترم دولت تشکر می کنم که اگر پیگیری‌های حقوقی معاونت حقوقی نبود شاید برگزاری این انتخابات با توجه به موانع و تنگناهای که وجود داشت اجرایی نمی شد که از این بابت از دولت تشکر می‌کنم.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: بنا بود در فاصله اندکی بعد از رای گیری نتایج اعلام شود. هیئت اجرایی نتایج انتخابات را باید به هیات مرکزی نظارت ارائه کند که بعد از ۲۴ ساعت اعلام می‌شود تا احیاناً اگر مواردی نیاز به بررسی داشته باشد در این هیئت مرکزی نظارت بررسی خواهد شد.

وی بیان کرد: این آمادگی را داریم تا در اسرع وقت بعد از اینکه نتایج را دریافت کردیم آن را اعلام خواهیم کرد و در مواردی که با آن اشکالی وجود داشته باشند مقدار ۲۴ ساعت زمان لازم است و ما آمادگی داریم بلافاصله بعد از اینکه هیئت اجرایی نتایج را در اختیار ما قرار داد نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنیم.

وی با ارایه میزان مشارکت گفت: منطقه ۴، منطقه ۱۵ و منطقه ۵ بیشترین میزان مشارکت به لحاظ تعداد داشتند.

اعطا گفت: محله گلشن در منطقه ۴ محله، نعمت آباد در منطقه ۱۹ ، شکوفه و تهرانپارس غربی و  عبدل آباد بیشترین میزان رای را شامل می شود

نظر شما