پایش ۲۰ رسته شغلی مزاحم و آلاینده زیست محیطی در نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ آغاز شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۱:۳۷
کد خبر: ۸۷۶۸۴۴
پایش ۲۰ رسته شغلی مزاحم و آلاینده زیست محیطی در نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ آغاز  شد
رصد و پایش بیست رسته شغلی مزاحم و آلاینده زیست محیطی در نواحی پنجگانه منطقه 19 آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اهمیت رفع مزاحمت های ناشی از آلودگی های سمعی، بصری و زیست محیطی برخی رسته های شغلی در معابر منطقه افزود: در راستای کاهش مزاحمت و آلایندگی صنوف، ارتقای زیست پذیری محیط شهری و کاهش شکایت های مردمی تمهیداتی درخصوص محورهای کار و فعالیت در این منطقه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این خصوص محتوای آموزشی مربوط به اجرای تمهیدات تخصصی به تفکیک رسته شغلی از سوی کارشناسان اداره ساماندهی صنایع و مشاغل این حوزه به صاحبان صنوف ابلاغ می شود تا در صورت مزاحمت های احتمالی نسبت به رفع آن و یا اجرای تمهیدات اقدام کنند.

به گفته این مسئول نصاب لوازم دزدگیر، صوتی، قفل ایمنی، روکش، تعویض روغن و پنچرگیری، مکانیکی خودروهای سبک،کارواش،اغذیه فروشی، نمایشگاه اتومبیل و... جزءرسته شغلی اول و خدمات خودرو،کترینگ، رویه کوبی مبل، تعمیر موتورسیکلت و...جزء رسته شغلی دوم در این پایش هستند.

رباطی با اشاره به ابلاغ 4 رأی بند 20 به صنوف آلاینده محیط زیست گفت:  صنف نجاری درخیابان زنهاری محله عبدل آباد ناحیه 2 تعطیل و جلوبندسازی خودرو در خیابان مهران  محله شریعتی شمالی همان ناحیه ملزم به اجرای رأی تمهیدات شد ضمن اینکه دو رأی نیز در مرحله ابلاغ به صاحبان مشاغل مزاحم قرار دارند.

همچنین یک مرکز نگهداری احشام در ناحیه دو پس از دریافت اخطاریه با حضور کارشناسان حوزه ساماندهی پلمپ و تعطیل شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به پیگیری 8 پرونده که با رأی تعطیلی تغییر شغل داده بودند بر بازدید، نظارت مستمر از محل فعالیت این صنوف در خصوص رعایت تمهیدات زیست محیطی و عدم مزاحمت در معابر برای شهروندان در صنوف شغلی جدید تأکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز