حجت نظری:

بی‌توجهی شهرداری تهران به مصوبه شورای شهر در ممنوعیت چاپ نشریات کاغذی

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۷:۲۱
کد خبر: ۸۷۷۱۰۶
بی‌توجهی شهرداری تهران به مصوبه شورای شهر در ممنوعیت چاپ نشریات کاغذی
عضو شورای شهر تهران نسبت به بی‌توجهی شهرداری تهران در چاپ نشریات ممنوعه تذکر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جریان صد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور گفت:  به سهم خودم به عنوان رییس کمیته ورزش شورای شهر، قهرمانی تیم والیبال جوانان در مسابقات جهانی را تبریک و شادباش عرض می‌کنم. خوشحالم که جوانان ایران برای نخستین بار بر سکوی نخست این مسابقات قرار گرفتند.

وی افزود :همچنین تشکر می‌کنم از زحمات بسیار خوب دوستان و همکارانم در ستاد شورایاری‌ها برای برگزاری انتخابات شورایاری که انصافا کار بزرگی انجام دادند. سایر دستگاه‌ها نیز در این مسیر همراهی داشتند هرچند کافی نبود.

مستحضرید که در شرایط نه‌چندان مساعد اقتصادی و همچنین در عدم تعامل تمام قد سایر دستگاه‌ها به‌خصوص رسانه‌ملی و باوجود ابهامات در اختیار شورایاران و کاهش میزان کاندیداها این میزان شرکت کننده بسیار خوب و قابل توجه بود.

نظری با اشاره به ذکر است در خصوص چاپ به نشریات عنوان کرد :تذکر بنده در مورد بند دو تبصره27 بودجه مصوب شورای شهر تهران برای برای شهرداری تهران است. ما در این تبصره به صراحت چاپ نشریات کاغذی را ممنوع کردیم، اما همچنان شهرداری در بخش‌‌های مختلف اقدام به چاپ نشریات کاغذی کرده است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد :به عنوان مثال در مورد انتخابات شورایاری، اگر ستاد هماهنگی شورایاری‌ها نشریه را چاپ می‌کرد ایرادی نبود، اما شهرداری این کار را انجام داده و من تقاضا دارم هیات رییسه، به جد این موضوع را هم از جهت صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حراست از محیط زیست و هم از جهت عمل به مصوبات شورا پیگیری کرده و به شهرداری تذکر بدهد.

نظر شما