تیر اندازی در ترمینال آزادی

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۰:۲۴
کد خبر: ۸۷۷۶۴۲
تیر اندازی در ترمینال آزادی
رئیس کلانتری 209 پایانه غرب از دستگیری دو نفر سارق که قصد انتقال موتورسیکلت سرقتی به شهری در شمال غرب کشور داشتند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ ساعت سه عصر گذشته بود که شهروندی طی مراجعه به کلانتری 148 انقلاب از به سرقت رفتن موتورسیکلت NS200 خود خبر داد و عنوان داشت روز جاری برای انجام کاری در حوالی پارک لاله حضور یافته بود که موتورسیکلت اش توسط افراد ناشناس سرقت شده است.

سریعا دوربین های مداربسته محل مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد فردی سابقه دار به همراه همدستش اقدام به این سرقت کرده است و با انجام یک سری تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد سارقان قصد انتقال موتورسیکلت سرقتی به شمال غرب کشور را دارند.

در ادامه با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات بیشتری صورت گرفت تااینکه مشخص شد قرار است این اتفاق از طریق یک دستگاه اتوبوس ولوو نارنجی رنگ در ترمینال غرب صورت بگیرد که ماموران عملیات کلانتری 209 پایانه غرب در جریان موضوع قرار گرفتند و سریعا با بازجویی از شاگرد راننده اتوبوس، صحت موضوع به تایید رسید.

بنابراین پلیس قراری صوری با متهمان ترتیب داد که هر دو متهم با آمدن به پایانه غرب متوجه حضور پلیس شدند و حین فرار با موتورسیکلت خود تعادل شان را از دست دادند و زمین خوردند و هنگامیکه قصد فرار به صورت پیاده را داشتند، با شلیک دو تیر هوایی از سوی ماموران عملیات کلانتری، خیلی زود دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

سرگرد ملک سلیمانی مقدم، رئیس کلانتری 209 پایانه غرب در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: برای هر دو متهم پرونده ای تشکیل داده شده است و موضوع با هماهنگی های قضائی تحت بررسی های بیشتری قرار خواهد گرفت تا جرائم احتمالی دیگر متهمان نیز مشخص شود.

نظر شما