معاون تحقیقات و معاون انسانی وزارت نیرو:

تلاش برای ارتقای وضعیت رفاهی بازنشستگان صنعت آب و برق

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۶:۲۷
کد خبر: ۸۷۸۹۴۵
تلاش برای ارتقای وضعیت رفاهی بازنشستگان صنعت آب و برق
معاون تحقیقات و معاون انسانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه نگاه کلی بدنه این وزارتخانه حداکثر حمایت از بازنشستگان صنعت آب و برق است، گفت: در دوران فعالیت وزارت نیروی دولت دوازدهم در تلاشیم تا بتوانیم زمینه ارتقای وضعیت رفاهی بازنشستگان صنعت آب و برق را به خوبی فراهم کنیم.

به‌گزارش گروه اجتماعی برنا؛ "محمدصالح اولیا" در گردهمایی سراسری روسای کانون‌های بازنشستگان صنعت آب و برق بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشی سالمندان تاکید کرد و گفت: پیشکسوتان وزارت نیرو به خوبی می‌توانند در برون سپاری بسیاری از فعالیت‌های صنعت آب و برق مشارکت کنند. این قشر با بهره‌گیری از تجربه بسیار غنی خود و راه‌اندازی شرکت‌های فنی و اجرایی و تیم‌های مشاوره می‌توانند به خوبی به صنعت آب و برق کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه کلی بدنه وزارت نیرو حداکثر حمایت از بازنشستگان صنعت آب و برق است، ادامه داد: در دوران فعالیت وزارت نیروی دولت دوازدهم در تلاشیم تا بتوانیم زمینه ارتقای وضعیت رفاهی بازنشستگان صنعت آب و برق را به خوبی فراهم کنیم.

معاون تحقیقات و معاون انسانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه نگاهمان را به بازنشستگان باید تغییر بدهیم، عنوان کرد: بایستی به خوبی از تجربه این قشر توانمند استفاده کرده و فضای با نشاط، زنده و پویایی را برای این افراد ایجاد کنیم.

اولیا خواستار استفاده از تجربیات کانون‌های موفق بازنشستگان شد و افزود: لازم است کانون‌ها در تعامل با شرکت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود نقش پررنگ‌تری را ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز