کشف دستگاه های استخراج ارز مجازی به ارزش ۲ میلیارد

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۰:۱۸
کد خبر: ۸۸۱۷۳۹
کشف دستگاه های استخراج ارز مجازی به ارزش ۲ میلیارد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 53 دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین به ارزش2 میلیارد و 650 میلیون ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان در سال جدید ، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار نفر از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بهشهر متهمان را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کویین) در یکی از یک واحدهای صنعتی این شهرستان کرده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مسؤول از کشف 53 دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین در بازدید از محل خبر داد و اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر 2 میلیارد و 650 میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید:

نجات کودک پنج ساله از کانال ۷ متری

کشف سه کامیون دارو‌ی گیاهی تاریخ مصرف گذشته از یک ویلا در دماوند

توقیف سمند با ۳۴ میلیون تومان خلافی

غرق شدن فردی 34 ساله در چالوس

کشف محموله دوربین مداربسته قاچاق

فرود اضطراری هواپیما برای نجات جان بیمار

دستگیری دزد سه ثانیه ای موتور سیکلت ها

میرفیضی تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال بر رونق تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و افزود: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری داخلی است.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز