در گفتگو با سخنگوی شورای شهر تهران مطرح شد؛

احتمال تغییر در ترکیب هیات رئیسه شورای شهر/ مسجد جامعی برای ریاست اعلام آمادگی نکرده است + فیلم

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۵:۰۴:۰۹
کد خبر: ۸۸۲۶۶۱
در آستانه ورود به سومین سال دوره پنجم شورای شهر تهران، انتخابات هیات رئیسه برگزار خواهد شد و برخی منابع از احتمال تغییر در اعضای هیات رئیسه خبر می‌دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برخی اخبار از احتمال تغییر در ترکیب هیات رئیسه شورای شهر تهران خبر می‌دهد. در این میان از احتمال تغییر رئیس شورای شهر تهران تا ترکیب اعضای دیگر سخن به میان آمده است. در میان اخبار درگوشی، برخی منابع از احتمال احمد مسجدجامعی، عضو سه دوره نمایندگی شورای شهر تهران، بر کرسی ریاست شورای شهر تهران خبر می‌دهند. اخباری که از سوی سخنگوی شورای شهر تهران تکذیب شد.

علی اعطا در پاسخ به احتمال ریاست احمد مسجدجامعی در شورای شهر و تغییر ترکیب هیات رئیسه شورای شهر تهران به برنا گفت: بنده جایی نشنیده‌ام آقای مسجدجامعی اعلام آمادگی کرده باشد و از خودشان هم نشنیده‌ام.

وی افزود: در رابطه با ریاست شورا، هیچ یک از اعضا بحثی به میان نیاوردند و حتی اعلام آمادگی نکردند. خیلی بعید است تغییری در ریاست شورای شهر تهران داشته باشیم. همچنین بسیار بعید است فرد دیگری از اعضا برای ریاست اعلام آمادگی کند.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: در رابطه با تغییر هیات رئیسه، دوستان دیگری غیر از افرادی که حضور دارند اعلام آمادگی در برخی بخش ها کرده‌اند و ممکن است کاندیدا شوند و یا نظرشان تغییر کند. باید منتظر ماند که این افراد در صحن کاندیدا خواهند شد یا خیر.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که می‌دانید برای نائب رئیسی و دو منشی سالانه رای‌گیری می‌شود و برای سخنگو هر دو سال رای‌گیری صورت می‌گیرد که امسال برای همه سمت‌ها در هیات رئیسه رای‌گیری صورت خواهد گرفت.

اعطا در پایان گفت: تصور می‌کنم برای این مسئولیت ها مجموعا دو الی سه نفر از همکاران اعلام آمادگی کردند که خیلی روشن نیست آیا کاندیدا خواهند شد یا خیر.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز