رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران:

پیگیری احتمال عمدی بودن آتش سوزی های اخیر پایتخت در شورای شهر / سیم کشی های مراکز تجاری و انبارها نیاز به بازبینی

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۵:۲۶:۰۹
کد خبر: ۸۸۲۶۷۵
پیگیری احتمال عمدی بودن آتش سوزی های اخیر پایتخت در شورای شهر  / سیم کشی های مراکز تجاری و انبارها نیاز به بازبینی
ده ها آتش سوزی طی ماه گذشته در پایتخت رخ داده که آمار این تعداد سوختن مراکز تجاری؛ انبارها در سنوات گذشته کم سابقه بود وفرضیه عمدی بودن برخی از این آتش سوزی ها را پررنگ می کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آمار آتش سوزی مراکز تجاری و انبارها و ساختمان‌های نیمه کاره، طی یک ماه اخیر در تهران افزایش قابل توجهی داشته و فرضیه‌های عمدی بودن یا خصومت‌های شخصی را پررنگ می‌کند. چنان چه این فرضیه هم صحیح نباشد می‌توان ادعا کرد تمامی سیم‌کشی‌های مراکز ساختمانی، انبارها و مراکز تجاری ما باید مورد بازنگری جدی قرار بگیرد چراکه در  بیشتر آتش سوزی های صورت گرفته در یکماه گذشته، ردی از اتصالی های برقی و مشکلات سیم کشی وجود دارد .

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران، با بیان اینکه آتش‌سوزی‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر  عمدی است  یا سهوی، دلایلش را باید کارشناسان آتش نشانی بررسی کنند و وظیفه ما نیست به برنا گفت: برآورد عمدی بودن اینکه علت این حوادث چیست، آتش نشانی باید بررسی‌هایی کند و در ادامه در حیطه کار سازمان‌های بیمه و پلیس است . 

صدراعظم نوری در پاسخ به این سوال که آیا سازمان آتش نشانی آمار و مدارکی در رابطه با عمد یا غیر عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها ارائه داده یا خیر، گفت: سازمان آتش نشانی آماری در این رابطه به ما نداده است. ما هم چنین درخواستی نکرده‌ایم چراکه گزارشی ارائه نشده اما الان و نسبت به آمار آتش‌سوزی‌ها؛ درخواست بررسی بیشتر در خصوص علل آتش سوزی ها و پیگیری  از سوی شورای شهر صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز