برنامه‌های روز و هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اعلام شد؛

رونمایی از سامانه توانمندسازی جوانان

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۷:۰۰
کد خبر: ۸۸۳۷۹۵
رونمایی از سامانه توانمندسازی جوانان
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: روز سه شنبه 22 مرداد مصادف با روز ملی تشکلها و مشارکت‌های اجتماعی، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از سامانه توانمند سازی جوانان رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در این سامانه همه فعالیت های مرتبط با برگزاری طرح ها و کارگاه ها، تصویب آنها در شورای داوری و نظارت بر اجرای آنها توسط ما به صورت آنلاین انجام خواهد شد و یک فرصت عادلانه برای همه افراد در همه نقاط کشور فراهم می کند تا بدون نیاز حضوری در اداره کل ورزش و جوانان استان، در هر نقطه ای که هستند به سامانه متصل شوند، طرح خود را ارائه کنند و به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

یکی از کارهای ما جهت شفاف سازی این است که لیست ریز پرداخت های خود به سمن های جوانان را از روز سه شنبه و با رونمایی از سامانه توانمندسازی سمن ها در آن سامانه منتشر خواهیم کرد.

این لیست همان فهرستی است که ما به مراجع نظارتی اعلام می‌کنیم که با در اختیار گذاشتن آن در افکار عمومی و سمن ها به همه اطمینان خواهیم داد که مغایرتی بین آن ها وجود ندارد و هر مغایرتی می تواند مورد اعتراض افراد و رسیدگی مراجع نظارتی قرار بگیرد.

در روز پنجشنبه با همکاری معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فدراسیون ورزش همگانی و شبکه ورزش، مسابقه پاک ورزی برای اولین بار به صورت ملی در ساحل بابلسر انجام خواهد شد.

برنامه های متنوع محیط زیستی در استان ها برگزار می شود و با هماهنگی میراث فرهنگی نیز در روز ۲۲ مرداد بازدید از موزه های کشور برای فعالین نهادهای اجتماعی و تشکل های جوانان و بازدید از تعدادی از موزه های تهران به صورت گروهی و اعلام لیست به ادارات کل ورزش و جوانان استان رایگان است.

یکی از مهمترین برنامه های ما تقدیر از فعالان سازمان های مردم نهاد جوانان در یک سال گذشته است که این سمن ها در حوزه سیل، زلزله و امداد رسانی فعالیت های خوبی داشتند که به این مناسبت از آنها تقدیر و تشکر می شود.

 برگزاری نشست های هم اندیشی سمن ها با مسئولان استانی از دیگر برنامه های ما در این هفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز