مازیار ناظمی:

امروز فاصله ای بین وزارت ورزش و جوانان و برنا نمی بینم/ با بهره گیری از توان برنا گام های موثری در حوزه اطلاع رسانی امور جوانان بر می داریم

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۶:۵۰
کد خبر: ۸۸۴۸۶۱
امروز فاصله ای بین وزارت ورزش و جوانان و برنا نمی بینم/  با بهره گیری از توان برنا گام های موثری در حوزه اطلاع رسانی امور جوانان بر می داریم
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خبرگزاری برنا در حوزه رسانه ای جایگاه خوبی دارد و با حوصله و صبر و تلاش زیاد به این نتیجه رسیده است و امروز فاصله ای بین وزارت ورزش و جوانان و برنا نمی بینم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان به همراه مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی و اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری برنا بازدید کردند.

مازیار ناظمی در این دیدار با بیان این که مشکل اصلی امروز ما در کشور، مشکل ارتباطی است، گفت: این یعنی نمی توانیم با هم صحبت کنیم و ارتباط موثر و روشن داشته باشیم . ارتباط مردم با مسئولین، مسئولین با نهاد ها و مردم و ..و مناسب نیست و حرف یکدیگر را نمی فهمند و همه به حرف یکدیگر سوظن دارند که این مشکل ریشه تاریخی دارد.

وی با اشاره به این که وزارت ورزش و جوانان از معدود نهادهایی است که خبرگزاری دارد، گفت: این یک فرصت برای وزارت ورزش و جوانان است. برنا در چند سال اخیر توانست مشکل برچسب دولتی بودن را از خود دور کند و با درصد زیادی از این فضا فاصله گرفته است.

ناظمی با تاکید بر اهمیت ابزار های ارتباطی، گفت: رسانه ها و ابزار های ارتباطی کمک می کنند تا صدای ما به مردم و همچنین صدای مردم به مسئولین برسد.

وی در پایان با بیا ن این که برنا در حوزه رسانه ای جایگاه خوبی دارد و با حوصله و صبر و تلاش زیاد به این نتیجه رسیده است، اظهار داشت: امروز فاصله ای بین وزارت ورزش و جوانان و برنا نمی بینم و به همه مسئوالان و خبرنگاران آن تبریک می گویم.

همچنین در این بازدید اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: از همه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به ویژه حوزه اجتماعی برنا که همه اخبار ما را پوشش می دهند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: سالها قبل در تحریریه کار کردم و با این فضا آشنایی دارم و مسائلشان را درک می کنم و امروز برای من تجدید خاطره ای از آن دوران شد.

 
کریمی با تاکید بر همراهی و هم فکری رسانه ها و خبرنگاران در امور مختلف دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: امیدوارم با بهره گیری از توان خبرنگاران و خبرگزاری برنا و مشارکت سمن های جوانان بتوانیم گام های موثری در حوزه اطلاع رسانی امور جوانان برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز