وزیر بهداشت در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دلیجان،

دستور افزایش ساعت فعالیت مرکز درمانی ولیعصر(عج) و ۱۶ ساعته شدن

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۷:۲۰
کد خبر: ۸۸۵۱۴۸
دستور افزایش ساعت فعالیت مرکز درمانی ولیعصر(عج)  و ۱۶ ساعته شدن
وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به استان مرکزی از روند ارائه خدمات بیمارستان امام جعفر صادق(ع) دلیجان و مرکز بهداشتی و درمانی ولیعصر(عج) شهر نراق بازدید کرد.

به گزارش برنا؛ دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی امام جعفر صادق(ع) دلیجان، با تاکید بر ضرورت بررسی و تامین نیازهای این بیمارستان شامل نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: آنچه برای تکمیل امکانات در شهرستان دلیجان ضرورت داشته باشد را تامین خواهیم کرد، اما باید نسبت نیروی انسانی و ضریب اشغال تخت مورد بررسی فنی و کارشناسی قرار گیرد و با توجه به اولویت عدالت در سلامت، نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز را توزیع می کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به قدمت زیاد دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام جعفر صادق(ع) دلیجان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دلیجان در مسیر شاهراه حیاتی کشور قرار دارد، به منظور ارائه خدمات به مصدومان حوادث جاده ای، در اسرع وقت، نیازهای تجهیزاتی این شهرستان به ویژه سی تی اسکن را تامین خواهیم کرد.

دکتر نمکی، همچنین در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی ولیعصر(عج) شهر نراق که به همت خیرین ساخته شده، دستور افزایش ساعت فعالیت این مرکز و ۱۶ ساعته شدن آن را صادر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز