مرگ بر اثر رانش زمین در ارتفاعات تنکابن

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۰:۴۸
کد خبر: ۸۸۵۳۷۰
مرگ بر اثر رانش زمین در ارتفاعات تنکابن
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن تصریح کرد: حادثه رانش زمین در روستای یوج از توابع دهستان سه‌هزار بخش خرم‌آباد تنکابن منجر به فوت یک جوان شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ جواد دیلم صالحی، درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه شب گذشته خبری مبنی بر رانش زمین در روستای یوج سه‌هزار تنکابن و مفقود شدن حادثه دیدگان کارگاه راه سازی، به مرکز امداد و نجات شهرستان اعلام شد که بلافاصله امدادگران ۳ پایگاه‌ حاضر در تنکابن به منطقه اعزام شدند.

دیلم صالحی افزود: رانش زمین سبب فرونشست و مدفون شدن یک کانکس نگهبانی و یک خودروی وانت مزدا در منطقه شد که با ورود نیروهای امداد و تیم‌های پشتیبان عملیات جستجو و نجات حادثه دیدگان آغاز گردید .

وی از رهاسازی خودروی مزدا وانت در ساعات ابتدایی جستجو و نجات سرنشین آن بنام آقای احمد شلفی خبر داد و تاکید کرد: این مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی تحویل مرکز اورژانس گردید و به بیمارستان منتقل شد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن با بیان اینکه عملیات امداد و جستجو تا صبح امروز ادامه داشت خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از عملیات خاکبرداری و در ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح جسد نگهبان فوت شده آقای ابراهیم شعبانی نژاد فرزند علی‌گل در کانکس پیدا و تحویل مراجع ذی صلاح شد

دیلم صالحی علت حادثه فوق را رانش زمین عنوان کرد و در پایان گفت: پس از اتمام عملیات امداد در ساعت ۷ و چهل دقیقه صبح امروز نیروهای راهسازی برای آزادسازی و بازگشایی محور در منطقه مستقر شدند .

نظر شما