معاون وزیر راه و شهرسازی:

طرح جامع مسجد سلیمان تا دو ماه آینده تهیه و به شورای‌عالی شهرسازی می‌آید

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۸:۴۳
کد خبر: ۸۸۵۶۸۵
طرح جامع مسجد سلیمان تا دو ماه آینده تهیه و به شورای‌عالی شهرسازی می‌آید
فرزانه صادق‌مالواجرد از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای بررسی و تصویب طرح جامع مسجد سلیمان در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد و گفت: نبود طرح جامع و تفصیلی که چندین سال است وجود دارد و مشکلات عدیده ای را برای مسجدسلیمان ایجاد کرده است در دو ماه آینده برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه شورای مسکن استان شرکت کرد و در خصوص جمع بندی سفر خود به استان خوزستان، گفت: جلسه شورای مسکن استان با تاکید بر روی موضوعی بود که بیش ترین  ارتباط را با معاونت معماری و شهرسازی و خصوصا شورای‌عالی شهرسازی و معماری دارد و آن هم تهیه طرح جامع و تفصیلی برای شهر مسجدسلیمان است.

صادق‌مالواجرد ادامه داد: در بازدیدهایی که از استان و خصوصا شهر مسجدسلیمان انجام شد، ویژگی‌ها و محدودیت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس یافته‌ها مشخص شد که مهمترین مشکل مسجدسلیمان نبود نقشه راه و طرح جامع و تفصیلی است که ملاک‌عمل کلیه اقداماتی است که در شهر خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با جلسه‌ای که در استان با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شد، مقرر شد تا همه مشکلاتی که در حوزه شهرسازی شهر مسجدسلیمان وجود دارد بررسی شده و نقشه وضع موجود توسط شهردار مسجدسلیمان تهیه و با بررسی معضلات و مشکلات و ارایه پیشنهادات اجرایی در طرح به شورای برنامه ریزی استان برود.

وی توضیح داد: این جدیت وجود دارد که به محض‌آنکه طرح فوق مراتب تصویبی خود را در شورای برنامه ریزی استان گذراند به محض آنکه به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری واصل شود در دستورکار قرار بگیرد و با اولویت در شورای‌عالی شهرسازی و معماری طرح و تصویب شود.

صادق‌مالواجرد گفت: نبود طرح جامع و تفصیلی که چندین و چند سال است وجود دارد و مشکلات عدیده ای را برای مسجدسلیمان ایجاد کرده است در یک تا دو ماه آینده برطرف خواهد شد.

نظر شما