جیمیل به زودی غلط‌های گرامری را تصحیح می کند

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۰:۰۱
کد خبر: ۸۸۷۶۷۹
جیمیل به زودی غلط‌های گرامری را تصحیح می کند
گوگل به زودی قابلیت جدیدی به جیمیل اضافه می کند که غلط های گرامری در ایمیل کاربر را پیدا کرده و جایگزین صحیح را پیشنهاد می دهد. همچنین بعضی از کلمات را نیز به طور خودکار تصحیح خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ حتما تا به حال بارها به دلیل عجله یا ضعف در زبان انگلیسی ایمیل هایی با کلمات نادرست فرستاده اید. در بعضی اوقات این اشتباهات سطحی هستند و قابل چشم پوشی. اما در صورت تکرار کلمات غلط در ایمیل ها خود را فردی غیر حرفه ای نشان خواهید داد. از این گذشته در بعضی موارد استفاده از کلمه نادرست می تواند معنی کلی ایمیل را تغییر داده و مخاطب را برنجاند.

 

تصحیح دستی کلمات نادرست انگلیسی در جیمیل

حالا گوگل می خواهد کاری کند تا کاربران دیگر بعد از ارسال ایمیل انگلیسی شرمنده نشوند. هوش مصنوعی قابلیت مذکور پس از اضافه شدن به جیمیل، زیر جمله ها و کلمات نادرست خط آبی کشیده و کاربر می تواند با راست کلیک کردن روی آنها جایگزین صحیح را انتخاب کند. گوگل با این ویژگی قطعاً بسیاری از کاربران را از تایپ کردن بسیاری از لغت های انگلیسی سخت خلاص خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی:

کارها ممنوعه برای داشتن پوست و موی زیبا

دانستنی‌هایی درباره سوزش معده

غذاهایی که پشه‌ها را فراری می‌دهند

نارسایی قلبی چه علائمی دارد ؟

6 فرمول برای ماسک صورت خانگی

در جیمیل موبایل سیستم مشابهی وجود دارد با این تفاوت که غلط های املایی را به طور خودکار تصحیح می کند. از این قابلیت در دسکتاپ محروم بودیم اما حالا گوگل قصد دارد تصحیح خودکار کلمات را به کامپیوترها هم بیاورد. این ویژگی همزمان با تایپ کردن کاربر کلمات نادرست را شناسایی و به طور خودکار آنها را تصحیح می کند. این قابلیت در حال حاضر فقط کلمات انگلیسی را درست می کند.

ویژگی تصحیح غلط املایی اواسط ماه سپتامبر (شهریور) به تمامی حساب های G Suite اضافه خواهد شد. گوگل هنوز برنامه ای برای اضافه کردن این قابلیت به اکانت های عادی ندارد ولی احتمال دارد در روز ها یا هفته های آینده این موضوع مشخص شود.

نظر شما