هواشناسی خبر داد:

۳ روز آینده هوای استان تهران پایدار و صاف است

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۵:۳۶
کد خبر: ۸۸۸۰۰۴
۳ روز آینده هوای استان تهران پایدار و صاف است
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده شاهد استقرار جوی پایدار در بیشتر نقاط این استان و آسمانی صاف تا کمی ابری خواهیم بود.

به گزارش برنا؛ از اداره کل هواشناسی استان تهران در سه روز آینده همچنین استقرار این جو پایدار موجب آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات اولیه صبح نیز رخداد غبار رقیق محلی خواهد بود و همچنین فردا و پس فردا افزایش موقتی ابر در ارتفاعات شمالی استان تهران پیش بینی می شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، هوای تهران فردا (جمعه) صاف و گاهی با وزش باد همراه است و در شب هم آسمان صاف تا کمی ابری با وزش باد خواهد بود و در این روز هم پیش بینی شده است که بیشینه هوا در تهران ۳۵ و کمینه آن ۲۴ درجه سانتی گراد باشد.

در این گزارش تاکید شده است از روز جمعه اول شهریور تا دوشنبه چهارم شهریور نیز بیشینه دما در تهران بین ۳۵تا ۳۷ درجه و کمینه آن بین ۲۴تا ۲۶درجه در نوسان باشد.

در ادامه گزارش هواشناسی آمده است بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی در دیگر ایستگاه های ۱۲ گانه هواشناسی استان تهران به طور تقریبی آسمان استان تهران در چهار روز آینده صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد و غبار صبحگاهی است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز بالاترین بیشینه دما با ۳۷درجه در ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) و کمترین کمینه دما هم در فیروزکوه با ۸درجه سانتی گراد به ثبت رسیده است.

نظر شما