برگزاری آزمون اصلح

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۹:۱۵
کد خبر: ۸۸۸۱۰۷
برگزاری آزمون اصلح
آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ ورودی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و افراد باقی­­ مانده سال ۱۳۹۵ امروز اول شهریور ماه به طور همزمان در ۳۱ استان کشور آغاز و در حال برگزاری است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ آزمون اصلح مهارت آموزان ماده۲۸ ورودی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و افراد باقی­­ مانده سال ۱۳۹۵ امروز اول شهریور ماه سال جاری به طور همزمان در ۳۱ استان کشور شروع و در حال برگزاری است.

فرآیند آزمون جامع امروز جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز شد.

این  آزمون در تمام استان‌ها در حال برگزاری است.

 آزمون در دو بخش کتبی چند گزینه‌ای و کتبی عملکردی است و مهارت­ آموزان ورودی سال ۱۳۹۷ تعداد ۲۰ سوال چند گزینه‌ای مرتبط با مولفه فرهنگی در انتهای دفترچه درج شده است داوطلبان باید به منظور افزایش امتیازات خود در مولفه فرهنگی، پاسخگوی سوالات باشند.

برای پاسخگویی به سوالات آزمون ۲۱۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده و مدت زمان پاسخگویی به سئوالات تستی و عملکردی به ترتیب ۹۰ و ۱۲۰ دقیقه است.

این آزمون نمره منفی ندارد.

به همراه داشتن کیف، موبایل، جزوه و کتاب در آزمون را ممنوع و به منزله تخلف در جلسه آزمون و خروج هر گونه اقلام آزمون از حوزه برگزاری نیز تخلف است.

تحویل پاسخنامه‌ها و دفترچه سئوالات به مسئول مربوطه در سالن ضروری است و برای پاسخ به موقعیت‌های عملکردی سه­ گانه به ازاء هر سئوال، ۱ تا ۴ صفحه با رنگ مشخص در نظر گرفته شده است و مهارت­ آموزان می‌توانند با توجه به میزان دانش، ضرورت و خلاقیت خود از چند سطر تا ۴ صفحه پاسخگوی سئوالات باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز