واگذار تمامی مسکن های مهر تا ۹ ماه آینده/نبود هیچ بهانه ای برای تاخیر

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۳:۰۱
کد خبر: ۸۸۸۱۷۸
واگذار تمامی مسکن های مهر تا ۹ ماه آینده/نبود هیچ بهانه ای برای تاخیر
معاون امور هماهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه تا 9 ماه آینده تمامی مسکن های مهر واگذار می شوند گفت: موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده ایم و هیچ بهانه ای برای تأخیر در اتمام مسکن های مهر وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد تقی زاده ، درباره اتمام پروژه مسکن مهر در استان تهران اظهار داشت: حدود 50 هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس باقی مانده است که براساس برنامه زمانبندی شرکت شهرهای جدید تا 9 ماهه آینده و در نیمه اول سال آینده پرونده مسکن مهر در استان تهران بسته می شود.

وی ادامه داد: استانداری تهران حمایت های لازم را برای تکمیل پروژه های مسکن مهر داشته است و شرکت های شهر جدید هم متعهد شدند که به تعهداتشان عمل کنند.

تقی زاده بیان داشت: تا کنون چندین جلسه شورای مسکن برای حل مشکلات مسکن مهر در استان تهران برگزار شده است و مصوبات خوبی برای سرعت دادن به روند تکمیل پروژه مسکن مهر داشته ایم.

معاون امور هماهنگی استانداری تهران بیان داشت: مابه التفاوت قیمت تمام شده مسکن مهر نسبت به سال 93 افزایش یافته است و بدلیل نوسانات قیمت ارز اتمام مسکن های مهر با کمی تاخیر همراه بود.

وی گفت: در این مدت شاهد افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تأسیسات بوده ایم که یکی دیگر از دلایل تاخیر در اتمام مسکن های مهر بوده است.

تقی زاده افزود: در شورای مسکن استان تهران دغدغه ها و موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده ایم و در حال حاضر هیچ بهانه ای برای تاخیر در اتمام مسکن های مهر وجود ندارد.

نظر شما