پیشرفت پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به مرز ۶۰ درصد رسید

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۳:۲۵
کد خبر: ۸۸۸۴۰۱
پیشرفت پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به مرز ۶۰ درصد رسید
پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به مرز 60 درصد رسید.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در حالی که حدود 80 درصد از شمع های مورد نیاز برای اجرای پروژه احداث زیرگذر کوی نصر حفاری و بتن ریزی شده است، اقدامات مختلفی از قبیل تخریب فونداسیون پایه های پل فلزی جمع آوری شده و حفاری شمع های باقی مانده ادامه دارد و بخش های قابل توجهی از دال بتنی زیرگذر در محور اصلی بزرگراه شهید چمران و همچنین ضلع غربی پروژه، آماده آرماتوربندی شده است.

مهندس صبوری با بیان آنکه بتن ریزی بخش های در دست احداث دال زیرگذر کوی نصر، به معنای فراهم شدن شرایط آغاز عملیات خاکبرداری زیر سقف این سازه است، از آغاز عملیات خاکبرداری رمپ غربی پروژه طی روزهای آتی خبر داد.

گفتنی است با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد. همچنین نصب مجدد بخشی از قطعات پل فلزی کوی نصر در قالب پروژه احداث پل سبز زندگی، علاوه بر اینکه عبور از تقاطع بزرگراه های شهید چمران و جلال آل احمد را برای عابران پیاده تسهیل خواهد کرد، ارتباط بلافصل خیابان های گیشا، شهرآرا، پاتریس لومومبا و کارگر را برقرار کرده و باعث تقویت رویکرد پیاده محوری و ایجاد فضای مکث و گذران اوقات فراغت در این نقطه پررفت و آمد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز