واکنش رئیس سازمان اورژانس کشور به تخلفات آمبولانس‌های خصوصی

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۴:۱۲
کد خبر: ۸۸۹۷۳۱
واکنش رئیس سازمان اورژانس کشور به تخلفات آمبولانس‌های خصوصی
رئیس سازمان اورژانس کشور درباره مباحث مطرح شده درخصوص تخلفات آمبولانس‌های خصوصی گفت: این موضوع پیگیری شده و در حال بررسی است که در صورت اثبات تخلف، مجازات توبیخ تا لغو پروانه کاری برای متخلفان اعمال می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ پیرحسن کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در رابطه مباحث مطرح شده درخصوص تخلفات آمبولانس‌های خصوصی و و سوء استفاده سلبریتی‌ها از آن‌ها توضیح داد: آمبولانس‌ها موظفند در شرایط خاص به بیماران خدمت ارایه دهند.

وی با بیان اینکه در بخش دولتی هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: در بخش خصوصی ما سامانه‌ 190 را برای نظارت بیشتر طراحی کردیم تا بیماران انتقادات خود را بیان کنند و ما پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه تخلفات آمبولانس‌های خصوصی پیگیری شده است گفت: این تخلف قابل گذشت نیست چون موضوع جان مردم در میان است، این موضوع پیگیری شده و در حال بررسی است که در صورت اثبات تخلف مجازات توبیخ تا لغو پروانه کاری برای متخلفان اعمال می‌شود.

کولیوند در مورد درصد تخلفات آمبولانس‌ها گفت: تخلفات حوزه آمبولانس‌ها زیاد نیست اما همین تخلفات کم نیز بررسی و پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور در برنامه رادیویی «تهران کلینیک» در خصوص نظارت این سازمان بر بخش خصوص بیان کرد: نظارت در این قسمت بر عهده دانشکده علوم پزشکی است که ما از طریق آن‌ها تخلفات را کنترل و پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز