جواهر ۱۵ میلیارد تومانی در تهران به سرقت رفت

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۰:۰۶
کد خبر: ۸۸۹۹۳۴
جواهر ۱۵ میلیارد تومانی در تهران به سرقت رفت
فردی که به همکاری دو تن دیگر اقدام به سرقت قطعه جواهری به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مدتی قبل ماموران کلانتری وردآورد از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با خبر شدند که یک قطعه جواهر به ارزش چندین میلیاردتومان از مردی ۵۲ ساله در محدوده خیابان جوزانی به شیوه زورگیری مورد سرقت قرار گرفته است که درهمین راستا برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند و با حضور ماموران در محل شاکی اعلام کرد که یک مدال با قطعه جواهر زمرد ۱۰۱ قیراتی و الماس و یاقوت زرد طلای ۱۸ عیار از وی به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید:

اعترافات زن و 3دختر و پسرش به شکار مردان پولدار / دخترها طعمه می شدند

پلیس در تعقیب عاملان تیراندازی در فسا

بازداشت یکی از مدیران استانی وزارت جهاد کشاورزی در ساری

قصاص قاتل دو پسرعمو در بابل

کشف ۴۷ میلیارد کالای قاچاق در آب‌های بندر کنگان

ادای الفاظ رکیک و انجام حرکات زشت در اماکن عمومی ممنوع

این فرد در ادامه تحقیقات به کلانتری مراجعه کرد و به ماموران گفت: چندی پیش با واسطه یکی از دوستانم به نام همایون با فردی بازاریاب به نام کامران آشنا شدم و پس از مدتی گفت و گو با کامران قرار شد که افرادی را که خریدار این قطعه جواهر هستند به من معرفی کند. فرد بازاریاب امروز با من تماس گرفت و گفت که دو مشتری برای جواهر پیدا کرده که آنها حاضرند، جواهر مذکور را با قیمت بالایی از من بخرند که در همین راستا قرار ملاقات گذاشتیم و که من به همراه جواهر به خیابان جوزانی روبه روی ساختمانی در حال ساخت رفتم.

شاکی ادامه داد: پس از حضور در محل با فرد بازایاب و دو مرد دیگر که در محل حاضر بودند و وارد کانکس ساختمان در حال ساخت شدیم و قطعه جواهر مورد تایید دو خریدار قرار گرفت و قرار شد که بر سر قیمت صحبت کنیم. من هم قطعه جواهر را به داخل خودروی شخصی ام منتقل کردم و به داخل کانکس برگشتم که در همین هنگام یکی از دو نفر که همراه بازاریاب بود با سلاح گرم به طرف من حمله ور شد و نفر دیگر با شکستن شیشه خودرو، جواهر را سرقت کرده و هرسه با یک دستگاه خودروی سواری مدل بالا از محل متواری شدند.

با اخذ شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی موفق شدند مخفیگاه یکی از سارقان را در محله نواب شناسایی کنند که با هماهنگی مقام قضائی به این محل رفته و سارق را دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از محل قطعه جواهر سرقتی که بر اساس برآوردها بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال قیمت داشت کشف شده و به مالباخته تحویل داده شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

نظر شما