مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران:

برگزاری آزمون جامع هماهنگ دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۲:۲۸
کد خبر: ۸۹۰۴۵۳
برگزاری آزمون جامع هماهنگ دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری
آزمون جامع هماهنگ دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛  رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی -فرهنگی دانشجویان ایران گفت: صبح روز جمعه مورخ 8/6/1398 آزمون هماهنگ جامعه دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری شامل مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و راهنمایان زمین گردشگری در سراسر کشور به طور همزمان از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این دوره، 4774 نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آمار داوطلبان مربوط به تهران به تعداد 1290 نفر و کمترین داوطلبان مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد 12 نفر است.

رییس مرکز همچنین افزود: این آزمون جامع در دو نوبت ساعات ۸ صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و 10:30 برای داوطلبان راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی، طبیعت‌گردی و زمین‌گردشگری برگزار می‌شود.

گفتنی است این آزمون با همکاری واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور با حضور معاونین گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانها، مسئولان آموزش و حراست سازمان میراث فرهنگی، مسئول حراست جهاددانشگاهی و دیگر مسئولان و ناظران استانی به نمایندگی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.

آزمون جامع هماهنگ دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری تاکنون در دو مرحله (مرداد و اسفند 1397) با همکاری مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار شده است که سومین مرحله آن نیز در 8 شهریور 1398 برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز