خودروهای سیار ثبت تخلف معاینه فنی در تهران رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۰:۱۵
کد خبر: ۸۹۰۴۷۸
خودروهای سیار ثبت تخلف معاینه فنی در تهران رونمایی شد
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به رونمایی از خودرو های سیار ثبت تخلف معاینه فنی و تست کنار جاده‌ای گفت: این خودرو ها با گشت‌زنی مستمر در معابر پایتخت، میزان آلایندگی خودروهای سنگین را اندازه‌گیری می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه رونمایی از خودروهای ثبت تخلف معاینه فنی گفت: موضوع سلامت شهروندان در کلان‌شهر تهران از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا از این ۲ خودرو امروز رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر خودروها به‌ویژه خودروهای سنگین ممکن است بعد از اخذ معاینه فنی،  شرایط متعادل خود را ازدست‌داده و موجب ایجاد مشکلات آلایندگی شوند که در این خصوص خودروی جدید تست کنار جاده‌ای امروز رونمایی شد.

به گفته سردار مهماندار، این خودرو با کمک ستاد معاینه فنی و شهرداری تجهیز شده و با گشت‌زنی مستمر در معابر پایتخت، میزان آلایندگی خودروهای سنگین را اندازه‌گیری می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر میزان آلایندگی خودرو بیش‌ازحد مجاز باشد برگه معاینه فنی ابطال و به راننده ۱۰ روز فرصت داده می‌شود که نسبت به اخذ معاینه فنی مجدد اقدام کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص خودرو ثبت تخلف معاینه فنی سیار نیز گفت: این خودرو نیز با گشت‌زنی در معابر به کنترل معاینه فنی وسایل نقلیه پرداخته و شماره پلاک مربوط را با سامانه سیمفا چک کرده و در صورت نداشتن برگه سلامت، اقدام به جریمه خودرو مذکور می‌کند.

نظر شما
پرونده ویژه