آغاز دو رویداد فرهنگی در تهران / نمایشگاه های "عطر سیب" و "زنان و تولید ملی" همزمان گشایش یافت

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۰۵۱۶
آغاز دو رویداد فرهنگی در تهران /  نمایشگاه های عطر سیب و زنان و تولید ملی همزمان گشایش یافت
هفدهمین نمایشگاه "عطر سیب" و پانزدهمین نمایشگاه "زنان و تولید ملی" با رویکرد خانواده محوری صبح امروز به صورت همزمان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، با هدف حمایت از توانمندسازی زنان و با رویکرد کارآفرینی اجتماعی به منظورعرضه پوشاک، کالاهای فرهنگی و صنایع دستی ومعرفی فرصت های کارآفرینی، آموزش های کسب و کار و ارائه ایده ها از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه فرهنگی عطر سیب هم که همه ساله میزبان هیات و فعالان فرهنگی کشور است و با موضوع محرم و فرهنگ عاشورایی برگزار می شود، امسال با رویکردی متفاوت و در راستای ترویج شعائر حسینی در حال برگزاری است.

رویکرد متفاوت این دوره ، افزایش بخش های متنوع فرهنگی و عدم نگاه صرف به بخش تجهیزات و خدماتی در این رویداد بوده است. در این راستا با تاکید ویژه بر وظایف فرهنگی شهرداری تهران بر استفاده از پتانسیل های مختلف فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر تاکید شده تا  از این ظرفیت ها همسو با محوریت محرم وفرهنگ عاشورایی در این رویداد استفاده شود.

هفدهمین نمایشگاه عطر سیب امسال با رنگ و بویی متفاوت از دو بخش فرهنگی و فروشگاهی تشکیل شده است که مهم ترین بخش تغییر یافته در این رویداد خواهد بود. همچنین در این رویداد تلاش شده تا گروه های مختلف جامعه شرایط استفاده و بهره مندی از این رویداد را داشته باشند و در راستای آشنایی بیشتر با فرهنگ عاشورایی مخاطبان گام برداشته شود.

خانواده محوری و خانواده حسینی از جمله اولویت ها و رویکردهای این دو رویداد بزرگ فرهنگی است.

 بر اساس این گزارش پانزدهمین نمایشگاه "زنان و تولید ملی" و هفدهمین نمایشگاه "عطر سیب" که از صبح امروز 5 شهریور ماه آغاز به کار کرده تا 11 شهریور از ساعت 10 الی 21 در بوستان گفتگو پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما