موهای آسیب دیده را به سرعت ترمیم کنید

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۲:۴۲
کد خبر: ۸۹۱۷۱۵
موهای آسیب دیده را به سرعت ترمیم کنید
برای ترمیم موهای آسیب دیده ، بیش از همه به صبر و شکیبایی احتیاج دارید. ممکن است بلافاصله بعد از یک بار امتحان بهبودی حاصل شود. با این حال ، فقط با استفاده مداوم و اجرای تکنیک های مختلف مراقبت از مو واقعاً زیبا و سالم به دست خواهید رسید.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ از آنجا که موها اغلب برجسته ترین ویژگی در افراد است ، باید یاد بگیرید که چگونه از آن مراقبت کنید تا عالی به نظر برسد.

در اینجا روش‌های درمانی طبیعی را برای ترمیم موهای آسیب دیده توصیه می کنیم.

فرقی نمی کند آسیب موهای شما به دلیل رنگ کردن بیش از حد ، محصولات نامناسب  یا قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید باشد. دو ویژگی بارز آسیب دیدن موها عدم درخشندگی و خشکی است. علاوه بر این ،  با رشته های ضعیف و شکننده همراه است.

برای حل مشکل ، می توانید به بعضی از مواد طبیعی خاص با خواص اثبات شده روی آورید. اینها می توانند به عنوان ماسک و نرم کننده استفاده شوند.

مطلب پیشنهادی:

شربتی که چربی هایتان را به سرعت برق و باد می‌سوزاند

کارهای ممنوعه هنگام مطالعه

تکنیک های برای از بین بردن بوی بد دهان

در نظر داشته باشید که ، برای ترمیم موهای خود ، شما باید استفاده از وسایل مانند اتوی مو و خشک کن را نیز کاهش دهید زیرا ادامه استفاده آنها مضر است.

ماسک آووکادو، عسل و تخم مرغ

عسل زنبور عسل درخشش طبیعی موهای شما را به ارمغان می آورد. به علاوه ، همچنین از ایجاد شوره سر جلوگیری کرده و پوست سر را تقویت و مرطوب می کند.در ضمن ، زرده تخم مرغ و آووکادو مرطوب کننده های عالی هستند.

مواد لازم

    ۱ عدد آووکادو

    ۳قاشق غذاخوری عسل

     ۱زرده تخم مرغ

آماده سازی

ابتدا همه مواد را در یک کاسه مخلوط کنید. آنها را خوب مخلوط کنید. بعد ، این مخلوط را بعد از شستن مو به طور معمول روی موهایتان بمالید. در آخر ، آن را به مدت سی دقیقه بگذارید. سپس آن را با آب سرد بشویید.

موهای آسیب دیده را با ماسک خامه ای روغن زیتون-مایونز ترمیم کنید

روغن زیتون حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است که به طور قدرتمند پوست و مو را بازسازی می کند.روغن های گیاهی بهترین ماده برای ترمیم موهای آسیب دیده هستند. روغن زیتون یک مرطوب کننده قدرتمند است که همچنین به جلوگیری از آسیب های بعدی پوست سر کمک می کند.همچنین سس مایونز یکی از مواد طبیعی توصیه شده در مورد درمان های مو است زیرا درخشش بیشتری به آن می بخشد و موها را نرم تر می کند.

موادلازم

    ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

    ۲قاشق غذاخوری سس مایونز

    ۱تخم مرغ

آماده سازی

سس مایونز و روغن را در یک کاسه مخلوط کنید. در مرحله بعد تخم مرغ را اضافه کرده هم بزنید قوام بیاید.سپس ، این مخلوط را بعد تمیز کردن موها بمالید و بیست دقیقه آن را بگذارید. در آخر ، کاملاً بشویید.

موهای آسیب دیده خود را با روغن کرچک و سویا ترمیم کنید

روغن کرچک در بین داروهای خانگی مو رایج است زیرا مو را تقویت می‌کند. علاوه بر این ، رشد موهای جدید را افزایش میدهد و براقیت و نرمی می افزاید.ترکیب آن با روغن سویا فواید آن را افزایش می دهد.

موادلازم

    ۱ قاشق غذاخوری روغن سویا

    ۳قاشق غذاخوری روغن کرچک

آماده سازی

هر دو روغن را در یک قابلمه بریزید. سپس با حرارت متوسط ​​گرم کنید. وقتی روغن ها شروع به گرم‌شدن کردند ، قابلمه را از روی حرارت بردارید. نباید به  نقطه جوش برسد. بعد ، بگذارید کمی در دمای اتاق خنک شود و سپس آن را با ماساژ ملایم روی موهای کمی مرطوب در سراسر پوست سر بمالید. موهای خود را با یک حوله یا یک کیسه پلاستیکی بپیچید و بگذارید 15 دقیقه بماند.

 ماسک تخم مرغ روغن بادام

یک پایه مرطوب کننده عمیق به شما در حل مشکلات مو کمک خواهد کرد.شما می توانید این ماسک طبیعی را امتحان کنید تا سلامت و زیبایی به موهای شما بازگردد. این ماسک بسیار مرطوب کننده است و علاوه بر این باعث می شود موهای شما براق و نرم شود.

موادلازم

    ۳ قاشق غذاخوری روغن بادام

    ۱ قاشق غذاخوری عسل

     ۱ تخم مرغ کامل

آماده سازی

تمام مواد را درون یک کاسه ریخته و آنها رامخلوط کنید. در مرحله بعد ، این مخلوط را به موهای خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند. سپس ، آن را با آب ولرم بشویید.

به خاطر داشته باشید که این داروها اثرات فوری ندارند و باید بطور منظم مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین ، آنها باید در کنار سایر اقدامات مانند انجام ندادن کارهایی که به موهای شما آسیب می‌زند باشد تا سلامتی مو تضمین شود.

نظر شما