نقشه شیطان پرستان برای ماه محرم نقش بر آب شد/ پلیس فاش کرد+ جزییات

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۷:۴۷
کد خبر: ۸۹۲۱۱۵
نقشه شیطان پرستان برای ماه محرم نقش بر آب شد/ پلیس فاش کرد+ جزییات
رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف لباس های محرم با علائم شیطان‌پرستی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علی اصغر عبادی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو برابر اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحدهای صنفی اقدام به عرضه و فروش البسه های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی به ایام ماه محرم با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف می کنند.

وی افزود: به همین منظور اجرای طرح نظارتی و کنترلی صنوف با جدیت در دستور کار قرار گرفت و در اجرای یک طرح ضربتی در سطح بازار و مجتمع های تجاری بندرعباس تعداد 57 البسه مشکی با طرح های نامتعارف کشف و برای 5 واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمپ صادر شد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در این طرح متصدیان 5 واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و به 23 واحد صنفی تذکرات جدی لازم داده شد.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی و محرمی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان جدا خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز