بارش باران در استان‌های ساحلی کشور/پیش بینی آسمانی صاف برای تهران

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۹۲۴۵۵
بارش باران در استان‌های ساحلی کشور/پیش بینی آسمانی صاف برای تهران
کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روز‌های آینده تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: امروز در سواحل دریای خزر بارش باران ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق را تجربه خواهند کرد، افزود: این شرایط بارشی فردا به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.

رفیعی با تاکید بر اینکه روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی بر روی دریای خزر استان‌های ساحلی بارش باران خواهند داشت، تصریح کرد: در شمال آذربایجان شرقی، غربی، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان و تهران رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی شده است، افزود: وزش باد شدید در این مناطق سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای این مناطق شود.

رفیعی با بیان اینکه حداکثر دما امروز در تهران ۳۲ درجه خواهد شد، ادامه داد: برای تهران آسمانی صاف تا کمی ابری پیش ینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۹ درجه به عنوان خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۹ درجه به عنوان گرم‌ترین مرکز استان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز