جاده‌ کندوان مه‌آلود و ترافیک نیمه سنگین است

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۱:۲۷
کد خبر: ۸۹۲۷۴۴
جاده‌ کندوان مه‌آلود و ترافیک نیمه سنگین است
جاده‌ کندوان امروز یکشنبه مه‌آلود و ترافیک در هر دو مسیر جنوب به شمال و برعکس نیمه سنگین است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: با نزدیک شدن به پایان تعطیلات تابستانی شاهد افزایش سفر از جاده‌های مازندران به ویژه محور کندوان هستیم که موجب بروز ترافیک نیمه سنگین در این مسیر شده‌است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: هم اکنون در هر دو مسیر شمال به جنوب جاده کندوان و برعکس بار ترافیکی از تونل کندوان تا مرزن آباد نیمه سنگین و در محدوده‌ پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم سنگین است.

وی با اشاره به مه‌آلود بودن این محور از ولی آباد تا پل زنگوله از رانندگان خواست با حوصله و رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند تا در حین رانندگی حادثه ای برای آنان رخ ندهد.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری و مه آلود اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر دمای هوا در این منطقه ۱۳ درجه سانتی گراد است.

کرمعلی اسدی افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در منطقه، از امشب شاهد کاهش دما همراه با بارش باران در منطقه تا روز سه شنبه خواهیم بود.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه ۴۰۰ میلیون تردد خودرویی در جاده های ان انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز