رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

خرید موتور سیکلت با کارت بانکی سرقتی

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۹۲۷۷۳
خرید موتور سیکلت با کارت بانکی سرقتی
سرهنگ معظمی گودرزی از دستگیری ۲ سارق زورگیر در محدوده غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در آخرین روز‌های سال گذشته ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در میدان صادقیه تهران، یک تبعه افغانی را پس از سوار کردن به خودروی خود مورد زورگیری قرار داده و از وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ هزار دلار، ۱۰ هزار افغانی و کارت عابر بانک حاوی ۷۴ میلیون تومان را به سرقت می‌برند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهمان پس از سرقت از این تبعه افغانی او را در یکی از خیابان‌های همان محدوده رها کرده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: مالباخته پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ماموران پلیس کمک می‌طلبد که با هماهنگی‌های انجام شده ماموران گشت انتظامی کلانتری شهرزیبا، به محل اعزام و پس از بررسی‌های اولیه پرونده را به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع می‌دهند.

سرهنگ گودرزی، تصریح کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تیمی از کاراگاهان این پایگاه بررسی‌های خود را آغاز کرد و با توجه به مشخصات ارایه شده از سوی مالباخته موفق شدند چهره فرضی متهمان را به دست آورند و از آنجا که سارقان برای نقد کردن وجوه مسروقه باید به بانک و صرافی مراجعه می‌کردند، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آن‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: سارق و مالخر اموال مسروقه در تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: تحقیقات ادامه داشت تا این که در تیرماه امسال مشخص شد متهمان با کارت عابر بانک مسروقه، ۲ دستگاه موتورسیکلت گرانقیمت خریداری کرده اند که همین مسئله پلیس را به آن‌ها نزدیک کرد و به شناسایی این متهمان انجامید.

وی اظهار داشت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته فروشگاه موتورسیکلت، چهره متهمان به دست آمد و مشخص شد که در حال حاضر هر ۲ تن در زندان به سر می‌برند.

سرهنگ گودرزی، بیان داشت: در ادامه با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، هر ۲ متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از شاکی و خرید موتورسیکلت با وجوه مسروقه اعتراف کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، همچنین افزود: در جریان بررسی و تحقیقات انجام شده هشت مالباخته دیگر که به همین شیوه مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته بودند نیز شناسایی شده و پس از حضور در پلیس آگاهی، سارقان را شناسایی کرده و از آن‌ها شکایت کردند.

سرهنگ معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تحقیقات پیرامون سرقت‌های دیگر این متهمان همچنان در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز