رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان خبر داد

دستگیری زورگیر محله سیزده آبان

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۱:۴۵
کد خبر: ۸۹۳۸۸۰
دستگیری زورگیر محله سیزده آبان
رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از دستگیری یک موبایل قاپ بلافاصله پس از زورگیری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب علایی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲:۵۰ بامداد دهم شهریور ماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان در حال گشت زنی در محدوده میدان خالقی به سمت ایستگاه آتش نشانی بودند که متوجه زورگیری ۲ جوان موتورسوار شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ترک نشین موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد ضربه‌ای به دست مال باخته زده و گوشی‌های وی را گرفته و به همراه راکب موتورسیکلت به سرعت از محل گریختند، عنوان کرد: بلافاصله مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و به تعقیب موتورسواران پرداختند.

وی گفت: متهمان برای رهایی از قانونی بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرارشان ادامه ولی به علت سرعت بالایی که داشتند، تعادل موتورسیکلت را از دست داده و به زمین برخورد می‌کنند.

کلانتر محله سیزده آبان با بیان اینکه راکب موتورسیکلت در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر ولی ترک نشین موتورسیکلت از محل گریخت، افزود: با دستگیری راکب و بازرسی بدنی از وی، ۲ گوشی سرقتی مالباخته کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ اعلایی گفت: متهم به ۳ فقره موبایل قاپی با همکاری همدستش اعتراف و اظهار کرد: با استفاده از تاریکی شب از شهروندان زورگیری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مالباخته در این حادثه مصدوم شد، در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستگیری سارق دوم پرونده نیز در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز