در نهمین نشست مشترک پلیس راهور و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک مطرح شد؛

برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و پلاک‌مخدوش

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۱:۴۷
کد خبر: ۸۹۴۱۱۸
برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و پلاک‌مخدوش
سردار محمدرضا مهماندار ظهر دیروز در نهمین نشست مشترک پلیس راهور فاتب و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با تاکید بر اعمال قانون موتورسیکلت‌های متخلف و برخورد با مالکین موتورسیکلت‌های پلاک‌مخدوش گفت: پلیس راهور آمادگی دارد از طریق شناسایی توسط دوربین‌های ثبت تخلف و تردد نسبت به اعمال قانون موتورسیکلت‌های متخلف و پلاک‌مخدوش اقدام کند، گرچه عمده مشکل در این زمینه، نبودن پلاک به نام راننده موتورسیکلت است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار در سطح پایتخت خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته نیز این طرح در منطقه ٦ و ١٢ انجام شد و امیدواریم بتوانیم با تعیین نوع مأموریت‌ها در سطح شهر پلیس دوچرخه‌سوار را در مناطقی که امکان دارد و از طرفی، روسای آن داوطلب این طرح هستند، در سایر مناطق نیز اجرایی  شود.

مهماندار بر تجهیز بزرگراه‌های شهید بابایی و امام علی به سیستم ثبت تخلف ورود خودروهای سنگین در خط سرعت تاکید کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این جلسه خواستار تجهیز رمپ‌های خروجی بزرگراه‌ها به دوربین ثبت تخلف شد و گفت: اصلاح هندسی و ساماندهی علائم ترافیکی در معابر منتهی به مدارس، استقرار نیرو در میادین و پایانه‌های حمل‌ونقل عمومی و توقف عملیات عمرانی در دو هفته نخست مهرماه ازجمله اقداماتی است که باید در طرح استقبال از مهر موردتوجه قرار گیرد.

در ادامه، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر شناور شدن ساعت کار ادارات در نیمه اول مهرماه از ساعت ٧ تا ٩ صبح و البته پس از تایید هیات دولت تاکید کرد و گفت: ممنوعیت ورود کامیون و ناوگان توزیع بار و کالا تا ساعت ١٠ صبح، در دو هفته نخست مهرماه و سرویس‌دهی مناسب به مدارس و همکاری ویژه پلیس جهت راه‌اندازی گشت ویژه مشترک نظارت بر سرویس‌دهی مدارس از دیگر اقداماتِ در دستور کار است.

معاون شهردار تهران در این جلسه بر ساماندهی پارکینگ موتورسیکلت‌ها در مناطق ١١و ١٢ و برخورد با پارک موتورها در پیاده‌روها تاکید کرد.

پورسیدآقایی تصریح کرد: مسئله جدی ترافیک در هفته‌های نخست مهرماه، سرویس‌های مدارس هستند، ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم، مدارسی که حیاط بزرگ دارند، در ساعت تعطیلی، درب مدارس را برای پارک خودروهای سرویس مدارس باز کنند که حجم زیادی از ترافیک اطراف مدارس، این‌گونه مدیریت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز