تاکنون:

نام نویسی ۲۶۸ هزار نفر در سامانه سماح

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۰:۳۷
کد خبر: ۸۹۶۳۲۶
نام نویسی ۲۶۸ هزار نفر در سامانه سماح
مدیر اجرایی ستاد اربعین: تاکنون ۳۱۹ هزار و ۷۲۵ نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند که نام نویسی ۲۶۷ هزار و ۹۲۱ نفر قطعی شده است

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ امیر مرادی افزود: ۴۶ هزار و ۸۴۷ نفر مربوط به استان تهران، ۳۰ هزار و ۳۳۵ نفر مربوط به استان خوزستان، ۲۳ هزار و ۲۴۵ نفر مربوط به استان اصفهان، ۲۲ هزار و ۸۱ نفر مربوط به استان خراسان رضوی، ۲۰ هزار و ۳۴۰ نفر مربوط به استان فارس و ۱۲ هزار و ۵۰۱ نفر مربوط به استان قم است که بقیه استان‌ها در رده‌های بعدی قرار دارد.

وی گفت: با توافق ایران و عراق زائران می‌توانند تا هفت آبان (۳۰ صفر) بدون نیاز به روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح (ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه) همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین وارد کشور عراق شوند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین افزود: لغو روادید از اول محرم تا ۳۰ صفر اجرایی است و خارج از این محدوده زمانی، زائران موظف به تهیه روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند.

مرادی گفت: زائران برای پرداخت هزینه‌های مصوب فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح رایگان و هزینه‌های دریافتی برای خدمات درمانی و بیمه زائران است، افزود: مجموعه مبلغ دریافتی برای این خدمات ۲۲ هزار تومان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز