یک کارآگاه سابق پلیس انگلیس ادعا کرد:

سکوت درباره پرسه بشقاب پرنده ها در آسمان!

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۳:۴۵:۲۵
کد خبر: ۸۹۷۵۰۹
سکوت درباره پرسه بشقاب پرنده ها در آسمان!
یک کارآگاه سابق پلیس انگلیس ادعا کرد دولت آمریکا از یوفوی سیگاری شکل عجیبی که در آسمان این کشور پرسه می‌زند باخبر است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یک کارآگاه سابق پلیس انگلیس ادعا کرد دولت آمریکا از یوفوی سیگاری شکل عجیبی که در آسمان این کشور پرسه می‌زند باخبر است. او مدعی شد این یوفو به صورت پنهانی توسط سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا رصد می‌شود. ادعای این مقام انگلیسی در حالی مطرح می‌شود که در ماه‌های گذشته شهروندان آمریکایی از رویت یک یوفوی عجیب که مانند مار در آسمان حرکت می‌کرد خبر داده بودند.

در ماه ژوئن نخستین بار یک کانال رصد یوفو‌ها در یوتیوب ویدئویی منتشر کرد که این شی پرنده مرموز را بر فراز بیابان موهاوی واقع در کالیفرنیا نشان می‌داد.

ویدئوی منتشر شده این شی سیاه رنگ را که در آسمان مانند مار حرکت می‌کند نشان می‌داد. این یوفوی مرموز در ایالت وایومینگ و همچنین بر فراز آسمان نیویورک نیز مشاهده شده بود. گری هسلتین در این باره گفت: " یوفو‌های سیگاری شکل دهه‌هاست که در آسمان نقاط مختلف دیده می‌شود. برخی شاهدان عینی این یوفو‌ها را شبیه به ماری در آسمان تشبیه کرده‌اند. گزارش‌های زیادی از رویت این نوع یوفو در آمریکای جنوبی بخصوص کشور‌هایی مانند مکزیک و پرو وجود دارد. "

بنا به ادعای گری، دولت و ارتش آمریکا از دهه ۱۹۴۰ به یوفو‌ها در سراسر جهان نظارت دارند. او افزود: " من مطمئن هستم که دولت و ارتش آمریکا از بازدید فرازمینی‌ها از زمین آگاه هستند. ما تنها ۱۰ درصد در مورد یوفو‌ها اطلاع داریم و تماس با فرازمینی‌ها یعنی ما از ۹۰ درصد آن بی‌خبریم."این کارآگاه سابق بیان کرده است که در دوران فعالیت خود بیش از ۵۰۰ گزارش مشاهده یوفو توسط ماموران پلیس دریافت کرده بود.

گفتنی است؛ گری که به مدت ۲۴ سال در اداره پلیس حمل و نقل انگلیس فعالیت می‌کرد در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شد و اکنون به عنوان محقق یوفو فعالیت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز