معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خبر داد:

ارسال ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۴:۵۸
کد خبر: ۸۹۸۲۱۴
ارسال ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس استان ارسال می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش در دومین روز از گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش از ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم ساحت تربیت‌بدنی و سلامت را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شاداب سازی دانش آموزان تصریح کرد: رئیس‌جمهور بر ورزش مدارس همواره تأکید می‌کنند در سند تحول هم به حوزه زیستی و بدنی اشاره ‌شده است.

حمیدی گفت: یک‌صد هزار آموزگار تحت آموزش‌های تربیت‌بدنی  قرار گرفتند، توسعه تجهیزات و فضاهای ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد و همچنین در آستانه بازگشایی مدارس ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس استان ارسال می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت با بیان اینکه آسفالت مدارس ازجمله فعالیت‌هایی است که با تعامل با شهرداری‌ها انجام‌ شده است، اظهار کرد: موضوع ایمن‌سازی، خط‌کشی فضای مدارس، بهداشت مدارس  ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده است.

حمیدی اظهارکرد: مدارس پویا در پروژه مهر دیده ‌شده است بنابراین تلاش کردیم حیاط پویا را به مدرسه پویا تبدیل کنیم لذا دستورالعمل‌ها ابلاغ ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرحی جدید در ساعات درسی دانش آموزان یک دقیقه حرکات ورزشی انجام می‌دهند، اظهار کرد: سالن‌های ورزشی در۳۸۰ مدرسه دخترانه مطابق با برنامه‌های درسی ایجاد شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اظهار کرد: دستورالعمل مدرسه میزبان ابلاغ‌ شده و از هم‌اکنون مدرسه‌ها برای اجرای مسابقات ورزشی آماده می‌شوند.

وی از آماده شدن ۱۵۰ زمین چمن مصنوعی برای اول مهر خبر داد و افزود: ۸۲ درصد ابلاغ مربیان تربیت ‌بدنی صادرشده است و در بحث ایمنی تلاش کردیم تا حوادث به ‌شدت کاهش یابد، تحقیقات نشان می‌دهد که باید در حوزه ایمنی آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهیم.

حمیدی تصریح کرد: در پروژه مهر، مسائل ایمنی گنجانده ‌شده است همچنین در سال تحصیلی جدید مسابقات ورزشی را به استان‌ها واگذار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز