مدیرعامل انجمن طلوع بی نشان ها:

۴٠٠ دانش آموز آسیب دیده از کارتن خوابی بسته آموزشی دریافت کردند

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۸:۴۴
کد خبر: ۹۰۰۰۷۱
۴٠٠ دانش آموز آسیب دیده از کارتن خوابی بسته آموزشی دریافت کردند
مدیرعامل انجمن طلوع بی نشان ها گفت: ۴٠٠ دانش آموز آسیب دیده از کارتن خوابی یا اعتیاد بسته های حمایتی شامل کیف، کفش، لوازم التحریر، لباس فرم مدرسه، هزینه های شهریه مدرسه و کتاب دریافت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، اکبر رجبی مشهود روز پنجشنبه در حاشیه مراسم جشن کمپین «بوی ماه مهر» که برای حمایت آموزشی تحصیلی از دانش آموزان آسیب دیده از کارتن خوابی یا اعتیاد برگزار شد، افزود: پویش «بوی مهر» هشت سال است که برگزار می شود و حمایت از کودکان در طول سال تحصیلی نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در میان دانش آموزانی که از سال های قبل در این پویش حمایت شده اند، برخی اکنون دانشجو هستند.

مدیرعامل انجمن طلوع بی نشان ها یادآور شد: هر سال پویش «بوی عید» در آستانه سال جدید و پویش «بوی مهر» در آستانه سال تحصیلی نو برای حمایت از فرزندان خانواده های آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی برگزار می شود.

رجبی مشهود اظهار داشت: امسال به دلیل همزمانی آغاز سال تحصیلی و ماه محرم، به جای جشن سال تحصیلی جدید، جشنواره بازی و غذا برای بچه ها تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره کودکان بازی های گروهی از جمله منچ، مارپله، فوتبال، نقاشی روی دیوار و سرگرمی هایی از قبیل ساخت قایق های کاغذی، سفالگری، نقاشی با گواش و آبرنگ انجام می دهند.

رجبی مشهود اضافه کرد: همچنین در این جشنواره چند نوع غذای محبوب کودکان از جمله انواع ساندویچ ها، بلال، بستنی، پشمک و تنقلات برای کودکان سرو می شود.

ارسال ۴٠ هزار بسته حمایتی آموزشی به مناطق مختلف کشور

مدیرعامل انجمن طلوع بی نشان ها اظهار داشت: هر سال در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید پویش «صفر مرزی» برای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم سراسر کشور نیز برگزار می شود. سال گذشته ٢٢ هزار و ۴٠٠ بسته حمایت تحصیلی به مناطق مختلف کشور ارسال شد و امسال با توجه به وقوع سیل این بسته ها قرار است تا ۴٠ هزار عدد افزایش یابد.

وی ادامه داد: تاکنون دو محموله به استان های جنوبی ارسال شده است و ارسال بسته های حمایتی تا آبان ماه ادامه دارد و علت طولانی شدن روند ارسال بسته های آموزشی و حمایتی این است که انجمن ها و سازمان های بسیاری این اقدام را انجام می دهند و برای شناسایی بیشتر با دقت ارسال بسته ها ادامه می یابد.

جشنواره بوی مهر از صبح امروز در سرای نور طلوع با حضور ۴٠٠ دانش آموز از خانواده های آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی و خانواده های آنان آغاز شد. این جشنواره تا ظهر امروز ادامه دارد.

 

نظر شما