مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران:

۶هزار اتوبوس آماده بازگشایی مدارس/ اختصاص خط ویژه برای دانش‌آموزان

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۲:۳۲
کد خبر: ۹۰۰۳۴۳
۶هزار اتوبوس آماده بازگشایی مدارس/ اختصاص خط ویژه برای دانش‌آموزان
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: 90 درصد اتوبوس‌های شهری موفق به اخذ معاینه فنی شدند و بر همین اساس سرفاصله حرکت نیز برای آنها کمتر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، در مورد تمهیدات این شرکت به مناسبت بازگشایی مدارس، اظهار داشت: اورهال کردن اتوبوس‌های شهری در پایتخت انجام گرفته و در حال حاضر 97 درصد اتوبوس‌ها چه در بخش خصوصی و چه دولتی موفق به اخذ معاینه فنی شده‌اند.

وی افزود: به دلیل اورهال کردن اتوبوس‌ها سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها نیز کاهش می‌یابد و در ساعات پیک از ابتدای مهر سرفاصله حرکت میانگین برای خطوط بی آر تی 30 ثانیه و  در خطوط عادی به کمتر از 8 ثانیه خواهد رسید.

سنندجی ادامه داد: همچنین 22 خط اتوبوس با سرفاصله حرکت 5 دقیقه در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌کنیم 6 هزار اتوبوس شهری امسال با کیفیت بهتری خدمات لازم را برای شهروندان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: 13 اتوبوس دو کابینه و 117 مینی‌بوس نیز به ناوگان حمل‌ونقل اضافه شده و شرایط حمل‌ونقل را همزمان با بازگشایی مدارس بهبود می‌بخشد.

وی از نصب 50 فیلتر دوده از هفته اول مهر بر روی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: این موضوع نیز در کاهش آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است و به تدریج اتوبوس‌های بیشتری دارای فیلتر دوده خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز