برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته حجاب و عفاف وزارت ورزش و جوانان ؛

مهمترین وظیفه ما ترویج ورزش به عنوان یک معروف در جامعه برای ارتقا سطح سلامتی جامعه است

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۷:۳۵
کد خبر: ۹۰۰۸۸۹
مهمترین وظیفه ما ترویج ورزش به عنوان یک معروف  در جامعه برای ارتقا سطح سلامتی جامعه است
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته حجاب و عفاف وزارت ورزش و جوانان با حضور مسئولین ذیربط برگزار شد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی،  با اشاره به فعالیت جدی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف، ستاد اقامه نماز و دیگر فعالیت های مهم فرهنگی در وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد : تلاش این وزارتخانه اهتمام جدی به انجام تکالیف و مسئولیت ها است .

احمدی نگاه  دقیق ستاد امر به معرف و نهی از منکر کشور را به موضوعات مختلف ستود و با ابراز امیدواری از این مهم که وزارت ورزش و جوانان بتواند در این عرصه موفق عمل کند ، توضیح داد : رهبر معظم انقلاب اسلامی امر به ورزش را امر به معروف بیان کردند و ما به عنوان دستگاه تخصصی و متولی ورزش ، باید این امر به معروف را به عنوان تکلیف تخصصی محقق سازیم بطوریکه بزرگترین وظیفه ای هم که در قبال جامعه بر عهده داریم همین ترویج ورزش برای سلامتی مردم است.

در این نشست "مهین فرهادی زاد" معاون ورزش بانوان نیز  با اشاره به عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با حریفان رژیم صهیونیستی و حضور مقتدرانه بانوان ایرانی همراه با حجاب و عفاف و افتخار آفرینی تصریح کرد: ورزشکاران اسلامی به دلیل توجه به ارزشهای دینی و انقلاب به الگوی بسیار خوبی برای دیگر کشورهای مسلمان نیز تبدیل شده اند.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز دقایقی به تشریح برخی فرایندهای اداری و مالی عرصه ورزش پرداخت و تصریح کرد: سعی کردیم فرایندهای اداری و مالی و مجموعه اقداماتی که در عرصه ورزش صورت مَی گیرد زمینه ظهور و برخی تخلفات را به حداقل رساندیم  تا با شفافیت همه امور در راستای تعالی ورزش پیش رود .

در این نشست ، حجه الاسلام عباسی مدیرکل گزینش وزارت ورزش و جوانان و سردار قاسمی مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران دقایقی به اهمیت حضور موفق فرهنگی ورزشکاران در عرصه بین الملل اشاره کردند .

در این نشست با حضور حجه الاسلام میرزایی معاون امور  اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ، احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت ورزش و جوانان بِه آنها اهدا شد .

سید عبدالحمید احمدی به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت ورزش و جوانان منصوب شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز