وکیل محمد علی نجفی:

نقض حکم نجفی را تایید می کنم/ کارشناسان در دو روز بررسی های لازم را انجام می دهند

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۲:۴۷
کد خبر: ۹۰۰۹۴۸
نقض حکم نجفی را تایید می کنم/ کارشناسان در دو روز بررسی های لازم را انجام می دهند
وکیل نجفی نقض حکم موکلش نوسط دیوان عالی کشور را تایید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ اخباری مبنی بر نقض حکم محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران از سوی دیوان عالی کشور در فضای مجازی منتشر شد و تا کنون جزئیات بیشتری از این رای در دست نیست.

حمید رضا گودرزی؛ وکیل محمد علی نجفی  ضمن تایید این خبر با اشاره به برخی جزئیات رای دیوان عالی کشور گفت: بازه زمانی دو روزه ای نیاز است تا بررسی های لازم در خصوص پرونده از سوی کارشناسان امر کامل شود و به پایان برسد، پس از گذشت زمان کارشناسی می توان به صورت دقیق در خصوص این موضوع و نقض حکمی که از سوی دیوان عالی کشور صورت گرفته است اظهار نظر هایی را داشت.

همچنین گودرزی تصریح کرد: پیش بینی در امور قضایی هیچ معنی و مفهومی ندارد و فقط آنچه که رخ می دهد در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

گفتنی است هفتم خرداد سال جاری همسر دوم محمدعلی نجفی در حمام خانه اش به قتل می رسد که دادگاه بدوی نجفی را محکوم به قصاص نفس کرد. گرچه خانواده میترا استاد از قصاص او گذشتند و رضایت دادند اما وکیل نجفی از درخواست تجدید نظر خبر داده بود که عصر امروز 30 شهریور ماه دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد که با توجه به نقص تحقیقاتی در پرونده قتل میترا استاد قضات دیوان عالی کشور خواستار رسیدگی مجدد و برگزاری یک هئیت کارشناسی اسلحه شناسی درباره نحوه شلیک گلوله شدند چون احتمال دارد که گلوله مرگ کمانه کرده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز