معاون شهردار تهران:

تصویب بودجه برای هزینه اربعین نشانه حمایت مدیریت شهری از این رویداد بزرگ است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵:۲۰
کد خبر: ۹۰۱۲۰۵
تصویب بودجه برای هزینه اربعین نشانه حمایت مدیریت شهری از این رویداد بزرگ است
مظاهریان با اشاره به اربعین، بودجه برای آن را نشانه حمایت مدیریت شهری است این رویداد بزرگ دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا : معاون شهردار تهران، با بیان اینکه شهرداری تهران خود را مکلف می‌داند تا در کنار مردم در رویداد بزرگ اربعین حسینی مشارکت داشته باشد، گفت: از اعضای شورای شهر درخواست می‌کنم تا با تصویب یک فوریت و کلیات لایحه، اجازه هزینه شهرداری برای خدمات‌رسانی به شهروندان ایرانی را مهیا کند.

حامد مظاهریان صبح امروز در دفاع از یک فوریت لایحه اجازه به شهرداری تهران برای هزینه مبلغ یکصد میلیارد ریال در مراسم پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: این لایحه درخواست کرده است تا مجوز لازم برای هزینه در موارد ضروری به شهرداری داده شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی انجام شده در ستاد اربعین این است که رفت و روب مسیر پیاده‌روی توسط شهرداری انجام شود و این اقدام نیز به لحاظ نظافت مسیر و فرهنگ‌سازی در راستای فعالیت شهرداری تهران قلمداد می‌شود.

مظاهریان از اعضای شورای شهر خواست تا به واسطه زمان محدودی که تا انجام مراسم باقی‌مانده است، به فوریت و کلیات این لایحه رای مثبت بدهند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: رای قاطع اعضای شورای شهر به این مصوبه نشانه حمایت یکپارچه مدریت شهری از رویداد بزرگ مذهبی در کنار سایر اقشار مردم است.

ذکر این نکته ضروی است که یک فوریت لایحه اجازه به شهرداری تهران برای هزینه در مراسم اربعین با 14 رای موافق به تصویب رسید.

نظر شما