شهردار تهران:

شرافت و اقتداری که امروز در کشور داریم را مدیون شهدا ایم

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۵:۳۰
کد خبر: ۹۰۱۷۵۲
شرافت و اقتداری که امروز در کشور داریم را مدیون شهدا ایم
پیروز حناچی در حاشیه افتتاح پروژه‌های زیربنایی و کلان سازمان بهشت زهرا (س) در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: فرهنگ آموزه‌های ما شعر توانا بود هر که دانا بود را به عنوان راه به ما نشان داده و باید در این مسیر فرزندان این آب و خاک به ابزارهای لازم مجهز شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیروز حناچی شهردار تهران در آیین برگزاری زنگ دانش آموز شهید با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی، گفت: جنگ اساسا موضوعی است تلخ اما جنگی که ما درگیر آن بودیم جنگی دفاعی بود برای حفظ و حراست از کشور و در مقابل ما کسانی قرار داشتند که همسایه های ما بودند و کشورهای عریی به یاری این کشور همسایه پرداختند یعنی ما به تنهایی با صدام نمی جنگدیم و بسیاری دیگز از گشورها در کنار رژیم بعث قرار داشتند.

شهردار ادامه داد: اگر امروز شرافت و اقتداری در کشور داریم از قبال کسانی که در آن روزها حضور داشتند و جانفشانی ها انجام دادند، جا دارد یاد کنیم از امام شهدا و شهدا کشور و علی الخصوص شهدای دانش آموز که با خون توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کنند و همچنین آرزوی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب که این شرایط سخت کشور را رهبری می کنند

باید تجربیات به شکل صحیح به دانش اموزان منتقل شود/ مدیران آینده دانش اموزانی خواهند بود که پشت میز مدارس قرار می گیرند

او افزود: امروز نهمین زنگ دانش آموز شهید با حضور مادران و خانواده شهدا نواخته شد. دانش آموزانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی در جبهه‌ها داشتند.

شهردار شهر تهران تاکید کرد: قطعا امروز دانش آموزانی که پشت میزهای مدرسه قرار می گیرند مدیران آینده خواهند بود و ما نیز باید تلاش کنیم تجربیات به شکل صحیح به آنها منتقل شود قطعا اگر امروز در کشور اقتدار و آرامش وجود دارد نتیجه جان فشانی‌های بزرگ مردانی است که در هشت سال دفاع مقدس از این آب و خاک دفاع کردند.

حناچی در بخشی دیگر از سخنان خود  در خصوص پروژه‌هایی که امروز در بهشت زهرا تهران افتتاح شد بیان کرد : امروز در بهشت زهرا همزمان با برگزاری آیین زنگ دانش آموز شهید، سالن ورزشی چند منظوره‌ای برای خدمات رسانی به پرسنل بهشت زهرا و همچنین روستاها و شهرهای اطراف بهشت زهرا افتتاح شد. همچنین مرکز مدیریت بحران بهشت زهرا نیز در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان افتتاح شد و از مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا بازدید به عمل آمد که بخش توسعه‌ این مرکز افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز