در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی:

حضور در مدرسه، طلایی ترین دوران هر شخصی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۳:۰۷
کد خبر: ۹۰۱۷۷۹
حضور در مدرسه، طلایی ترین دوران هر شخصی است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در دبیرستان رازی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید احمدی، در جمع دانش آموزان دبیرستان رازی ضمن تبریک سال جدید تحصیلی گفت: خوشحالم زنگ آغاز سال تحصیلی را در مدرسه ای با سابقه ۷۰ ساله به صدا در می آورم و امیدوارم با یک تلاش خیلی جدی سال جدید را پرنشاط شروع کنید. .

وی افزود: تلاش همه معلمان و اعضای خانواده شما تحصیل بهتر شماست تا افراد بهتر و انسان های مفیدتری برای جامعه باشید و باعث سربلندی آنها شوید.

باید قدر این دوره را بدانید چون سالها بعد وقتی به عقب برمیگردید میبینید که هیچ دوره ای مثل دوره دانش آموزی نیست و همه کمک می کنند از این دوره مهم که به حق دوران طلایی زندگی است بیشترین بهره را ببرید.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: هر سال شروع مدرسه تقریبا همزمان با هفته دفاع مقدس است. در جنگی که به ایران تحمیل شد عده ای خواستند به مرزهای کشور تجاوز کنند که جوانان ما این اجازه را به آنها ندادند. دوران طلایی معاصر این کشور همان هشت سال دفاع مقدس است که 220 هزار شهید با میانگین سنی 23 سال دادیم. خیلی از این شهدای عزیز همسن و سال امروز شما بودند که استقلال و امنیت امروز ما به خاطر کار بزرگ آن روز آنها است.

احمدی در پایان با تاکید بر انجام ورزش همگانی و برقراری نشاط در مدارس گفت: قدر این حیاط مدرسه و فرصت های ورزشی اینجا را بدانید. ورزش باید جزء برنامه زندگیتان باشد و جدی به آن نگاه کنید. ورزش کمک می کند تا هم جسم و هم روح سالمی داشته باشید. پرنشاط بودن و باانگیزه و انرژی یه درس و زندگی ادامه دادن فقط نسخه دارد و آن ورزش است. اراده شما در ورزش مهم است و ما هم کمک می کنیم با امکانات و مسابقات مختلف این اراده و انگیزه را تقویت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز