از امروز اجرا می‌شود:

آغاز نام نویسی اینترنتی وام ۷ میلیونی بازنشستگان

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۶:۳۴
کد خبر: ۹۰۱۹۶۷
آغاز نام نویسی اینترنتی وام ۷ میلیونی بازنشستگان
مدیرکل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی: نام نویسی اینترنتی مرحله نخست وام ضروری ۷ میلیون تومانی بازنشستگان در سال ۹۸ از امروز آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا زاده غلام با بیان اینکه مبلغ وام ضروری امسال ۷ میلیون تومان است، اظهار کرد: همه بازنشستگان و وظیفه بگیران زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری، می‌توانند از امروز به مدت یک ماه یعنی تا پایان مهرماه ۹۸ با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir نام نویسی اینترنتی خود را انجام دهند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری این وام را همچون سال‌های گذشته، ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد اعلام و بیان کرد: متقاضیان طبق شرایطی که در سامانه ثبت نام وام ضروری در سایت صندوق درج شده است می‌توانند، نام نویسی کنند و توصیه ما به این عزیزان خواندن دقیق موارد مطرح شده است.

خانم زاده غلام با بیان اینکه ثبت نام در سامانه وام ضروری، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق دریافتی و ... بررسی و اولویت بندی شده و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها در سایت صندوق بازنشستگی اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: پرداخت وام ضروری ۷ میلیون تومانی مرحله نخست به بازنشستگان و موظفینی که واجد شرایط دریافت وام تشخیص داده شوند، به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده در بانک عامل صورت می‌گیرد و وام ضروری متقاضیان دارای اولویت‌های اول به ترتیب در ماه‌های ابتدایی پرداخت می‌شود.

خانم زاده غلام در پایان گفت: پرداخت نوبت ششم و پایانی وام ضروری ۵ میلیون تومانی نیز بزودی انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز