معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

به سویی می رویم که فعالیت سمن ها باثبات و نهادمند شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۸:۵۸
کد خبر: ۹۰۱۹۸۱
به سویی می رویم که فعالیت سمن ها باثبات و نهادمند شود
محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد جوانان کشور گفت: در دو سال اخیر تحولات خوبی در مباحث مربوط به جوانان صورت گرفت و به گونه ای عمل کرده و می کنیم تا فعالیت سمنها باثبات و نهادمند شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان، گفت: سمن‌ها در نشست های گذشته نا امید بودند و نوع مطالبات انصراف و ترک کار اجتماعی بود اما امروز مطالبات جوانان در جهت حفظ و گسترش سمن ها است.

وی افزود: تشکر می‌کنم بابت ثبت نخستین شناسه تشکل ها در مازندران که بدلیل هماهنگی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان صورت گرفت و این الگو می تواند در سایر استانها نیز پیاده شود.

تندگویان ادامه داد: در دو سال اخیر تحولات خوبی در مباحث مربوط به جوانان صورت گرفت و به گونه ای عمل کرده و می کنیم تا فعالیت سمن‌ها باثبات و نهادمند شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: با تغییرات صورت گرفته در معاونت فرهنگی و جوانان مازندران شاهد اتفاقات خوبی هستیم. اگر سمن ها با همین رویه مسیر را ادامه دهند، بزودی این دولت ها هستند که به سراغ سازمان های مردم نهاد خواهند آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز