معاون بهداشت وزیر بهداشت:

آمادگی وزارت بهداشت برای راه‌اندازی خانه‌های بهداشت عشایری

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۸:۰۷
کد خبر: ۹۰۲۵۹۱
آمادگی وزارت بهداشت برای راه‌اندازی خانه‌های بهداشت عشایری
معاون بهداشت وزیر بهداشت در دیدار با رییس سازمان امور عشایری کشور از اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای راه‌اندازی خانه‌های بهداشت عشایری جدید خبر داد.

  

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا رئیسی گفت: وزارت بهداشت پیگیر خانه‌های بهداشت عشایری است و تاکنون موفق شده حدود ۱۲۰ خانه بهداشت عشایری راه‌اندازی کند.

وی افزود: بر اساس  دستورالعمل‌ها و استانداردهای موج ود برای ایجاد خانه‌های بهداشت جدید و تامین نیروی انسانی اعم از بهورز و ماما در مناطق عشایری هیچ محدودیتی نداریم.

معاون بهداشت بیان کرد: اولین مجوز استخدامی را امسال به استخدام نیرو برای خانه‌های بهداشت عشایری اختصاص می‌دهیم.

رئیسی گفت: البته مشکلات عشایر تنها با راه‌اندازی این مراکز بهداشتی رفع نمی‌شود و باید تمام بخش‌ها به کمک این حوزه بشتابند.

در این دیدار که رییس مرکز مدیریت شبکه نیز حضور داشت مهندس قندالی - رییس سازمان امور عشایری کشور از خدمات حوزه بهداشت به عشایر قدردانی و تصریح کرد: در دیداری که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز داشتیم ایشان هم  پیگیر تاسیس، توسعه و تکمیل خانه‌های بهداشت عشایر بود.

رییس سازمان امور عشایری کشور بر همکاری مستمر این سازمان با معاونت بهداشت وزارت بهداشت در جهت ارتقاء شاخص‌های بهداشتی عشایر کشور تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز