رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

کاهش ۵۳ درصدی در حوزه دستگیری با اجرای طرح صاعقه

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۰۲۸۲۶
کاهش ۵۳ درصدی در حوزه دستگیری با اجرای طرح صاعقه
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از جمله نتایج اولیه اجرای طرح صاعقه می توان به کاهش محسوس وقوع و رشد ۱۶۳ درصدی در حوزه کشف و ۵۳ درصدی در حوزه دستگیری اشاره کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت ، از اجرای دومین مرحله طرح صاعقه مبارزه با سارقان کیف قاپ در تاریخ دوم مهر خبرداد و اظهار کرد: طرح صاعقه با هماهنگی مقام محترم قضایی و کلیه پلیس های تخصصی تهران بزرگ و به کارگیری ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت تیزرو، از ساعت اولیه روز سه شنبه پس از توجیه نیروها، در سراسر شهر تهران با محوریت برخورد در نقاط آلوده آغاز و تا ساعات پایانی شب ادامه داشت. اجرای این طرح  به دستگیری ۱۵۴ نفر سارق مظنون به کیف قاپی، کشف و توقیف ۸۱ دستگاه موتورسیکلت ، ۴۵ دستگاه گوشی موبایل هوشمند به همراه آلات و ادوات جرم ( قمه ، چاقو ف اسپری افشانه) منجر گردید.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از دستگیرشدگان تا به این لحظه به ۵۶۰ فقره سرقت کیف قاپی و گوشی قاپی اعتراف کردند.

 سردار لطفی در ادامه افزود: بی شک اجرای طرح مذکور آثار مثبتی در حوزه پیشگیری از جرائم خواهد داشت. از جمله نتایج اولیه اجرای طرح صاعقه می توان به کاهش محسوس وقوع و رشد  ۱۶۳ درصدی در حوزه کشف و ۵۳ درصدی در حوزه دستگیری اشاره نمود. اقدامات لازم با هماهنگی مقام محترم قضایی جهت استرداد اموال مکشوفه به مردم در حال انجام می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز