موبایل قاپان مرکز تهران دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۲:۲۵
کد خبر: ۹۰۳۶۷۳
موبایل قاپان مرکز تهران دستگیر شدند
کلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری ۲ موبایل قاپ جوان که در مرکز پایتخت سرقت می کردند با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی توسط ۲ سارق موتورسوار در حوزه کلانتری ۱۱۷ جوادیه تیمی از ماموران کلانتری دستگیری و شناسایی سارقان را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات مال باختگان بیان کرد: تمامی مال باختگان پس از مراجعه به کلانتری اظهار می داشتند که در حال مکالمه با گوش همراهشان بودندکه ۲ موتورسوار جوان که موتورسیکلت آنها فاقد پلاک بوده، گوشی آنها را قاپیده و از محل گریخته اند.

وی بیان داشت: برای شناسایی متهمان تعداد گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه در ساعت یک بامداد سوم مهرماه، گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام راکب و ترک نشین موتورسیکلتی را مشاهده کردند که وسیله نقلیه شان فاقد پلاک انتظامی بود.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا و ماموران کلانتری موفق شدند در عملیات پلیسی هر ۲ موتورسوار را دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد ۴ دستگاه موبایل و یک دستگاه تبلت سرقتی کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۲۱ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را در محدوده خیابان های خزانه، دستواره، نازی آباد و هزار دستگاه ربوده اند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از مکالمه طولانی به خصوص در تاریکی هوا اجتناب کنند و هنگام مکالمه گوشی را با دستی که به سمت دیوار است نگه دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز